פרקים אחרונים!!! 😍😍😍😱😱 עוד פרק עוד חודש פרק ארוך יחסית😍😍 5 כוכבים
חודש רביעי
לוק"ומה אם הם יגידו משהו?" היא החזיקה את הבטן ועצרה במקומה "אז יהיה להם עסק איתי" לקחתי את ידה ומשכתי אותה לכיוון הבריכה "די לוק תעצור רגע ובוא נדבר על זה " עצרתי והסתובבתי אליה כשאני מנסה כמה שיותר להיות רגוע "על מה יש לדבר? את חושבת שבגלל שאת בהריון לא יתנו לך להיכנס לבריכה מה את רוצה שאני יגיד על זה חוץ מזה שזה לא נכון!" אני וזואי רצינו ללכת לבריכה אבל היא לא בטוחה שירשו לה להיכנס בגלל ההריון והיא לא רוצה שיציאו אותנו בכוח או שאני יתחיל לריב איתם ואני כן יתחיל לריב איתם אם הם יגידו משהו למרות שאני מאמין שלא "מאיפה אתה יודע? ואם הם לא ירשו לי להיכנס?" מאיפה היא המציאה את החוק שלנשים בהריון אסור להיכנס? אני לא מבין איך הראש שלה עובד. "זואי את סומכת עליי?" היא הנהנה "יופי אז תזיזי את התחת היפה שלך ובואי" היא חייכה בבישנות ועקבה אחרי. הורדתי את החולצה והעברתי יד בשערי, הסתובבתי לזואי וראיתי שהיא בוהה בי. חייכתי והתקרבתי אליה "את יודעת ששרה בהריון?" היא המשיכה לבהות בגופי ולחייך "ממממ" היא נשכה את שפתיה וצחקתי שהיא אפילו לא שמה לב למה שאמרתי. אחרי כמה שניות היא ניערה את ראשה וריכזה את צומת ליבה בעיניי "רגע מה?! שרה בהריון?!!" צחקתי וחיבקתי אותה "לא. לא gofo שלי רק רציתי לראות אם תשימי לב למה שאני אומר כי היית כל כך עסוקה בלבהות בי" היא נתנה לי אגרוף חלש בחזה ונשכה את שפתיה, אם לא היינו עכשיו בבריכה... "לא בהיתי בך.." היא צחקקה "אה לא?" היא העבירה את ידה על בטני "בהיתי בקוביות שוקולד האלה" היא צחקה והסמיקה בצורה חמודה להפליא "קוביות שוקולד?!" צחקתי, היא כיווצה את עיניה והסתכלה לצדדים "מה קרה?" הסתכלתי לצדדים ולא הצלחתי להבין "הבנות..." היא סימנה לי עם עיניה על חבורת בנות שהסתכלו עליי "מה איתן?" חייכתי התקרבתי אליה וליטפתי את פניה "הן מסתכלות עליך" היא הזעיפה את פניה והעבירה שוב מבט על גופי "אז..?" צחקתי. היא מקנאה? "אני לא רוצה שהן יסתכלו על הגבר שלי" פאק, הגבר שלי, בא לי לנשק אותה.. שאני חושב על זה למה לא? הצמדתי את שפתיי לשפתיה בנשיקה עזה למרות הבנות שעדיין בהו בי. התנתקנו מהנשיקה ונכנסנו למים. זואי יצאה החוצה לשבת קצת ואני המשכתי לשחות ולשים עליה עין כמובן ועל התינוקות המתוקים שלנו. "זואי!" היא הרימה את מבטה מהספר שקראה, איזה ספר? המדריך לאמא הצעירה. ספר מרתק "מה?" אוי לא אני יהרוג אותה "זואי!" קראתי ויצאתי מהר מהבריכה, רצתי אליה למרות שהרצפה הייתה רותחת "את משוגעת?" היא כיווצה את עיניה בבלבול "מה קרה?" מה קרה היא שואלת?! "את לא שמת קרם הגנה?! תראי את הפנים שלך כולך אדומה! תשתי מים עכשיו! ותסתובבי אני מורח אותך, זה מה שחסר לי עכשיו מכת שמש או שתתיבשי לי" היא צחקה והוציאה את קרם ההגנה מהתיק "אתה יכול למרוח אותי מאמי?" זה מה שתכננתי לעשות אבל כשהיא אומרת את זה בכזאת סקסיות... "את רואה שאני מתאמץ שלא לגעת בך בצורה כזאת למה את עושה לי את זה?" היא נשכה את שפתיה "נו תמרח" חייכתי ומרחתי את גבה וידיה ורגליה ופניה מה שלקח 10 דקות והיא הייתה נראת כמו איש שלג כולה מרוחה בלבן "אתה ממש הגזמת לוק!" אני הגזמתי?! היא לא חשבה על קרם הגנה ליפני שהערתי לה איפה האחריות? אוי אני מרגיש כמו אבא עכשיו, רגע זה לא דבר רע אני באמת יהיה אבא! "אתה לא אבא שלי" חייכתי "שלך לא אבל של הקטנים האלה.." נישקתי את בטנה של אהובתי "אני אבא שלהם" היא חייכה "טוב מהר, מהר לשתות. יאלה לדחוף לפה מלא מים, חם מאוד היום" היא קרבה ושתתה שלוקים קטנים מהמים "טוב מאמי אני חוזר לבריכה קצת ל10 דקות ואני חוזר, אם קורה משהו תצרחי ואני כבר לידך אם ברמדיקים וכוח הצלה" היא צחקה ונישקה את לחי שמאל שלי "נו לך כבר אתה מפריע לי לקרוא אני לא מרוכזת בגללך" צחקתי וקפצתי למים. עשיתי הלוך חזור בבריכה וניצלתי את הזמן לחשוב קצת, יש לי ולזואי ילדים בדרך ואני אוהב אותה. אוהב אותה יותר מאת עצמי, אוהב אותה יותר מכל דבר אחר. אני יודע שאנחנו נזדקן ביחד ואני רוצה את זה מאוד יהיה לנו פאקינג ילדים! אני עדיין בשוק מזה. ו.. אני חושב שזה הזמן, שזה נכון לעשות את זה עכשיו, כיאילו לא עכשיו עכשיו בבריכה זה לא מתאים.. כמובן שלא ואני צריך לקנות גם את הזה שהיא תאהב ולדבר אם כולם לתכנן את זה שיהיה רומנטי והכל, ואני מקווה שיהיה טוב כי היא אוהבת אותי גם, והיא האמא של הילדים שלי לעתיד ואני חושב שזה צעד נכון לעשות, וחוץ מזה מהרגע שראיתי אותה אלו היו התוכניות שלי. אמרתי לג'ון פעם אחת ועכשיו.. טוב עכשיו זה יקרה. אני לא יודע אם היא תרצה את זה בגיל כל כך צעיר אבל עדיף לנסות מאשר לא לנסות ולהתחרט אחר כך. יצאתי מהבריכה וניערתי את שיערי וסידרתי אותו לאחור, הסתכלתי למיקומה של זואי והיא לא הייתה שם. "פאק" הסתובבתי סביבי וחיפשתי אותה עם עיניי במרץ ולחץ "לאן היא לעזאזל הלכה?!" הסתובבתי סביב הבריכה ובדקתי את המים לראות שהיא לא נכנסה ולא- לא במים, הסתכלתי במיטות שיזוף לא- לא שם, הלכתי למוכר גלידה וגם שם פאק היא לא פאקינג שם! התקשרתי אליה והטלפון צלצל מהמקום בוא ישבנו אבל היא לא הייתה שם. אם היא הייתה הולכת היא הייתה לוקחת את הטלפון "זואי!!" צרחתי כמו משוגע שכל האנשים בבריכה מסתכלים עליי, אבל הם מענינים לי תזין איפה זואי?! "זואי!! איפה את?!" המשכתי לצרוח ולחפש אותה. אני נשבע שאני דקה מלהשתגע לעזאזל! אם קרה לה משהו?! פניתי לכמה בנים שנראו בגילנו בערך שישבו ליד היציאה מהבריכה וניסיתי לבדוק אם הם יודעים משהו "תגידו ראיתם פה בחורה נמוכה יחסית, שיער גלי חום, עיניים ירוקות, היא בהריון אז יש לה בטן עגלגלה בגד ים סגול כזה!?" אחד הבנים חייך והתקרב אליי "כן אחי, היא יצאה. באמת היא הייתה כוסית רצח. חבל שהיא בהריון באמת היא איבדה את כל הפוטנציאל של היופי שלה" החברים שלו צחקו. תפסתי בשרשראת שהייתה על הצוואר שלו וחנקתי אותו עד שנהפך לאדום "גבר, בוא אני אגיד לך משהו הבחורה הכוסית ללא הפוטנציאל הזאת, היא פאקינג אישתי אז תשמור על הלשון המזויינת שלך. ואגב אני האבא של הילדים שיש לה בבטן אז אם תוציא עוד מילה אחת על אישתי על הגוף שלה הפוטנציאל שלה או על הילדים שלי אני אטביע אותך בבריכה הזאתי עד שתתחנן שאני אשחרר אותך ואני אדחוף את הזין הקטן שלך לפה המזוין שלך והוא יהיה זה שיחסום לך את הנשימה חתיכת בן זונה מזדיין" שחררתי אותו בדחיפה ויצאתי לחפש את זואי. הסתובבתי בין המכוניות וחיפשתי אותה, פאק "זואי!" צעקתי ורצתי אליה "אה היי" היא הסתובבה אליי, אה היי?!?! זה מה שהיא פאקינג אומרת "את יודעת איך הלב שלי קפץ?! לא ענית לטלפון כי השארת אותו במקום שלנו, כמעט קיבלתי התקף לב!" היא חיבקה אותי "סליחה מאמי, פשוט שרה וג'ון אמרו שהם יבואו אז חיכיתי להם בחוץ" היא אמרה שבדיוק מישהו קפץ עליי מאחורה "לוקי!!" הסתובבתי וחיבקתי את הגברת הקטנה "מה קורה נסיכה?" שרה נשקה ללחיי וחייכה במתיקות "בסדר אני וג'ון באנו ממש חום היום" חייכתי בערמומיות והסתכלתי על ג'ון שבחן אותי ואת שרה "מה? אתה מקנא בקשר שלי ושל בת זוגתך?" הוא חייך ככה שרק אני יוכל לראות ולקח את ידה של שרה ממני "בואי סוכריה, חיכיתי מספיק כדי לראות את הביקיני שלך" היא צחקה ונתנה לו להוביל אותה "לוק אתה בא?" זואי צעקה לי מהכניסה והבהילה אותי, היא באמת תעשה לי התקף לב מתישהו אה? צחקתי לעצמי "אני בא מותק אני בא"
YOU ARE READING
נכנסת לחיי שוב {1}
Romansגמור זואי בת ה-16 היא נערה שקטה וביישנית, שמעדיפה לשמור על עצמה ועל הסוד הגדול שהיא מסתירה, רק אחותה ומשפחתה יודעת את האמת. לוק בן ה- 17, עבר חיים לא קלים. אמו נפטרה כשהיה בן 13, ואביו נטש אותו בלידתו. אחרי כמה שנים שבהן חי באיטליה, הוא חוזר לניו יו...