Information

507 75 0
                                    

سلامم به این بوک خوش اومدین🤧

این بوک قراره امگاورس باشه و فکر کنم اکثرتون در موردش اطلاعات دارین، پس فقط یه سری چیزای کلی و چیزایی که ممکنه در موردش اطلاعات نداشته باشین رو توضیح میدم🦦

الفا

قوی ترین بخش جامعه‌ن و رهبری گرگینه های دیگه رو به عهده دارن، رایحه ای که ازشون ساطع میشه قوی و سنگینه و میتونه هر امگایی رو مجبور به اطلاعت از خودش کنه...الفا ها میتونن از قابلیتی به نام الفاوُیس استفاده کنن، این قابلیت توانایی این رو بهشون میده که گرگینه‌ های پایین تر از خودشون رو مجبور به اطلاعات از دستوراتشون کنن...و البته شنیدن الفاویس برای امگا ها دردناکه.
الفا ها به چند دسته تقسیم میشن، الفا های سلطنتی که رهبری پک رو به عهده دارن و از تمامی دسته ها قوی ترن، الفا های اصیل و الفا های معمولی.
وجود الفای اصیل یه چیز نادره...چون حاصل جفت گیری دو الفان و از اونجایی الفا های زن قدرت باروریشون کمه یه پدیده به حساب میان و خب قدرتشون نسبت به الفا های معمولی خیلی بیشتره اما از الفا های سلطنتی ضعیف ترن.

بتا

قشر معمولی جامعه‌ن، رایحه ای از خودشون ساطع نمیکنن و متوجه رایحه بقیه نمیشن. از امگا ها قوی تر و از الفا ضعیف ترن.

امگا

مهم ترین و کمیاب ترین قشر به حساب میان، هم نر و هم ماده‌شون قابلیت تولید مثل داره و رایحه ای که از خودشون تولید میکنن معمولا شیرینِ و بقیه رو جذب خودشون میکنن.
امگا ها به دو دسته تقسیم میشن، امگا های اصیل و امگا های معمولی...
طبق افسانه ها امگا های اصیل که حاصل جفت گیری دو الفان، هدیه‌ی الهه ماهن و به شدت نادرن و باید باهاشون مثل گنجینه ها رفتار بشه...اونا با قدرت بدنی بالا به دنیا میان و تقریبا دست کمی از الفا ها ندارن ولی هم نر و هم ماده‌شون قابلیت باروری داره...قدرت بالایی تو رهبری دارن و به راحتی میتونن از الفاویس ِالفا های معمولی سرپیچی کنن حتی اگه جفتشون باشه ولی نسبت به الفا های سلطنتی و اصیل اسیب پذیرن.

بقیه چیزا فک نکنم نیازی به توضیح داشته باشن...اگه سوالی براتون پیش اومد داخل کامنتا بپرسین🫂

NobleWhere stories live. Discover now