Мика
След 20 минути прекарани в мълчание колата на Ал спря пред огромното имение не колкото неговото но все пак слезнахме Ал ме хвана през кръста и ме притисна защитнически.
-Там има опасни хора като мен затова стой близо до мен.-каза той и се усмихна аз кимнах .
Влезнахме в имението там ни посрещнаха двама мъже .
-Алехандро здравей това ли е новата ти придобивка?-попита мъжът и хвана ръката ми я целуна.
-Да Рикардо но не наричай така моите момичета те са като мои сестри.-не знам защо но ми стана тъпо като каза че сме като сестри за него .
-Как се казвате млада госпожице?-попита ме Рикардо.
-Микаела.-казах и погледнах на страни.
-Прекрасно име точно като теб самата.-каза и ми се усмихна.
-Добре стига искам нещо не пиене.-каза Ал и ме дръпна отидохме до една маса и седнахме и Ал повика сервитьора .
-Какво ще желаете?-попита сервитьора.
-Едно уиски.-каза Ал.
-Ами за вас госпожице?-погледна към мен с усмивка.
Сухо мартини.-казах аз .
-Разбира се идват веднага.-каза сервитьора и ми намигна.Алехандро
Тоя за къв се взе да й намига да й се усмихва нагло ще го смажа .
-Заповядайте .-даде ни напитките и видях че остави някакъв лист на Мика и й намигна .
Аз взех набързо листа отворих го защото беше сгънал на тоя лист беше номера му е ся вече полудях станах и му забих круше а Мила дойде до мен и ме дръпна но аз я избутах.
-Чуй ме какво копеле такова ако още веднъж те видя че флиртуваш с нея ще те убия разбра ли ме.-казах и станах всички ме гледаха като гръмнати а Мика уплашено.
-Извинявай че така се получи.-прошепнах а тя кимна.
-Извинявам се на всички нека продължим.-казах и хванах ръката на Мика и я поведох към масата седнахме и си говорихме докато на подиума не се появи човека с най-много робини всички пляскаха освен Мика тя преглед пребледня.
-Наред ли е всичко малката?-попитах аз .
-Ал това е......Хмммм защо ли Мика пребледня така?
Какво мислите ?Моля за вот и мнение 😘😘😘.
Лека вечер 🥰🌃
YOU ARE READING
Моят господар
RomanceИмето й е Микаела Бейкър , на 17 години е. Родителите й работят много и почти никога не са вкъщи . И си мисли ,че това понякога е плюс, защото може да води който си пожелае ,особено момчета с които се чука, но от един месец е на сухо и това я дразни...