Алехандро
Бях в кабинета си когато на врата се почука .
-Влез.-казах аз като преглеждах някой документи свързани с една доставка.
През врата влезе Ерика.
-Какво има Ери?-попитах 19 годишната Ерика която наричах Ери .
-Ал момичетата ме пратиха да питам къде бяхте снощи с Мика .-каза тя като гледаше към пода.
-С Мика имахме малко работа не се тревожете .-казах докато подписвах един документ.
-Добре Ал.-каза тя и излезе .
Дано момичетата не разберат защото съм сигурен че ще стане проблем .
Мелиса
Чакахме Ерика да се върне чудно ни е какво се е случило снощи.
След 5 минути Ерика влезе всички отидохме при нея и я погледнахме .
-Какво стана?-попита Трейси която като чели беше под най-голямо напрежение .
-Каза че са имали работа нищо друго.-каза тя като седна на дивана .
-Ъхх тази Микаела сигурна съм че има нещо към Ал.-каза Трейси ядосано .
-Спокойно и да има какво толкова?-попита я Клеар .
-Как какво тя със сигурност ще го накара да ни изгони сега е миличка но скоро ще видите а и Ал стана различен вече не ни обръща внимание.-каза тя като глътна малко от чашата си с вино .
-Леле Трейс споко какво толкова и без това всички искаме това да приключи.-казах аз .
-Защо искате това да приключи чукат ви през ден имате си храна на корем пари а и Ал е толкова секси .-каза тя като взе една снимка на която Ал беше в костюм и я погали.
-Май ти изпитваш нещо към Ал ?-попитах аз .
-Какво разбира се че не просто това тук е прекрасно и не трябва да се отказвам заради някаква малка кучка.-каза тя и отиде в кухнята.
-Да тя го харесва но с Мика той ще е много по-щастлив.-каза Бейли като погледна към телефона.
-Да така е Трейси е много претенциозна още като дойде миналия месец я разбрах каква е.-каза Клеар .
-Добре да я наблюдаваме защото не се знае какво ще опита да стори.-каза Габи и седна до Ерика .
Седмица по-късно
Микаела
Най-после тези 7 дни минаха седмицата не беше най-хубавата първо се скарах с Трейси след това и с Мама абе направо ужас но се оправих и с двете сдобрихме се а колкото до Ал е с него нещата не са зле но почти не сме си говорили от което ми е някак гадно .
Малко по-къс епизод но какво да се прави. Така де как сте . Ще съм благодарна ако коментирате и гласувате. Лек ден 😀😀😘.
420 думи
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Моят господар
Любовные романыИмето й е Микаела Бейкър , на 17 години е. Родителите й работят много и почти никога не са вкъщи . И си мисли ,че това понякога е плюс, защото може да води който си пожелае ,особено момчета с които се чука, но от един месец е на сухо и това я дразни...