Аз се освежих малко и слезнах долу където бяха момичетата те ме погледнах и се усмихнаха .
-Ако си готова да вървим Шийла Лейла Сиера Джесика Клеар Стела Бри Бианка и Сейди ще останат защото днес те са с Ал но трябва да се върнем до 16.30 за да може да се оправиш днес е сряда и имаме няколко часа така че хайде .-каза Мелиса аз бях забравила че днес е сряда.
-Добре чао момичетата.-помахах им те на мен също.
Аз и другите излезнахме и отвън ни чакаше ван ние се качихме и тръгнахме към мола.
-Е имаш ли секси беля?-попита ме Ерика .
-Ами имам 3-4 чифта.-казах и свих рамене .
-Моля това са доста малко трябва да имаш поне 30 чифта беля.-каза ми тя .
-Не са ли много?-попитах аз.
-Момиче всеки път трябва да си с различен чифт.-каза ми Мелиса и се усмихна.
-Добре .-казах аз и се загледах.
-Но първо ще идем на лазерна епилация.-каза Бейли.
-Ъмм ще боли ли?-попитах леко притеснено.
-Не даже изобщо по-скоро гаделичка.-каза ми Ерика .
-Добре.-казах аз.След малко бяхме пред мола и отидохме първо на лазерна епилация епилираха ме навсякъде буквално навсякъде беше приятно там бяхме около 2 часа после бяхме в магазин за бельо взех си много бельо дрехи хапнахме и видяхме че е станало 4 часа и си тръгнахме след 10 минути бяхме в имението Мелиса дойде с мен да ми помогне да се подготвя изглеждах доста добре бях с черно дателено бельо лек грим и изправена коса .
-Подяволите ако бях момче щях да те изчукам веднага .-каза ми Мелиса .
-Дали на Ал ще му хареса?-попитах докато оправях косата си.
-Алехандро ще си глътне граматиката.-каза ми тя.
-Знаеш ли за 17 годишна имаш страшно тяло.-каза ми тя .
-Ходих много често на фитнес и затова изглеждам така.-казах и се усмихнах .Бельото
KAMU SEDANG MEMBACA
Моят господар
RomansaИмето й е Микаела Бейкър , на 17 години е. Родителите й работят много и почти никога не са вкъщи . И си мисли ,че това понякога е плюс, защото може да води който си пожелае ,особено момчета с които се чука, но от един месец е на сухо и това я дразни...