24 глава

819 20 4
                                    


Алехандро

Докато чаках Мика да избере зеленчуци за вечерята получих обаждане аз взех телефона и вдигнах .

-Ало да.-казах аз .

-Шефе потърсихме информация за бившият на госпожица Бейкър и се оказа че е Томас Джонсън човекът който.....-той не продължи .

-Кой изнасили и уби сестра ми .-довърших аз .

-Какво да правим сър?-попита ме Джордж.

-Засилете охраната охраната около къщата и пратете някой да го наблюдава .-казах като затворих .

След като затворих погледнах към Мика която вече беше свършила и ми се усмихна.

-Ще тръгваме ли малката?-

-Да трябва само да си взема сладко. -каза ипогледна невинно но и в същото време толкова секси.

-Добре хайде защото искам да ямм.-казах и посочих устата си.

-Ще търпиш хайде.-каза ми тя и тръгна към щандовете със сладко .

-Да госпожо.-казах аз и козирувах .

-Госпожица .-каза като ме погледна злобно.

-Ол да извинявам се но скоро може да сте госпожа.- казах и й се усмихна мило видно.

-Ал май си се побъркал добре ли си с здравето ако искаш да идем на психолог ?-попита ме тя на което се издрзних не иска ли да стане госпожа Бенсън  много й отива Микаела Бенсън.

-Не скъпа добре съм си просто виж как звучи Микаела Бенсън.-казах и та ме погледна невярващо.

-Алехандро ние дори не ходим ние сме просто приятели които правят секс и ме наказваш това е.-каза като се опитваше да вземе една кутия със сухи пастички.

-Еее права си не ти ли звучи добре ?-попитах аз.

-Не Алехандро не звучи сега ми дай тази глупава кутия.-каза като не погледна с изпепеляващ поглед.

-Добре де леле ако можеш ще ме убиеш с поглед. -казах и взех кутията и я дадох.

-Не с поглед а с ей тази кошница .- каза като посочи кошницата пълна с продукти.

-Добре де малката успокой се .-казах и отидох до нея и целунах по челото .

-Съжалявам днес съм малко сприхава.-каза и се облегна на мен .

-Всичко е наред нормално е за жените особено ако скоро идва онзи период от месеца.-казах и се усмихнах.

-Да амм аз ще отида да взема нещо а ти Отиди и плати ще дойда след малко.-каза ми тя и се запъти на някъде а аз тъй като не исках да я ядосвам отидох и платих на касата и я зачаках.

Микаела

Отидох към щанда с превръзки и си взех един пакет след това отидох към касата платих и казах да ми сложат пакета в плътна чанта след това платих и отидох към изхода където Алехандро ме чакаше.

-Какво си взехте госпожице?-попита ме Ал като ми се усмихна .


-Женски работи .-казах и се усмихнах неловко .


-Явно онзи период дойде?-попита ме той също с неловка усмивка.

-Мхм.-казах и му дадох чантата.

-Е хайде да тръгваме може да си вземеш вана.-каза и хвана ръката ми.


-Хмм звучи ми добре .-казах аз и го целунах по бузата.

След малко тръгнахме към къщата .

След 10 минути бяхме готови аз казах на Ал да остави продуктите а аз си взех дрехи които незнайно как бяха в шкафа и бяха точно моя размер .


След малко се съблеках и напълних ваната взехнах вътре и неусетно съм заспала .


-Мика....Мика....Микаа....-някой ме потупваше по рамото аз отворих очи и видях който ми се усмихна.

-Май съм заспала а ?-попитах с усмивка.

-Да хайде водата е изтинала ще се разболееш.-каза като ми подаде хавлия.


-Благодаря сега би ли излезнал искам да се оправя на спокойствие ?-попитах аз.

-Да излизам.-каза и излезе.


Аз започнах да се обличам сложих си превръзка и слезнах долу където Ал се беше заел да прави вечерята която беше спагети.

-Не знаех че може да готвите господин Бенсън.-казах и отидох при него.

-Много неща не знаете за мен госпожице Бейкър .-каза и продължи да прави соса усмихвайки ми се.

-Ал трябва да звъннем на другите за да не се притесняват.-казах аз .

-Спокойно уредил съм го .-каза като опита от соса след което го изсипа върху спагетите .

-Добре радвам се.-казах и отидох да опитам соса с пръст но се опарих.

-Браво на теб ела тук.-каза и взе един крем от чекмеджето до него след което го отвори и назад пръста ми след което го целуна с усмивка.



Здравейти как сте надявам се новата глава да ви харесва и ако може да коментирате и гласувате за да подкрепим Мика и Ал е лек ден много ви обичам. 😘😘😘.

                           735 думи

Моят господар Donde viven las historias. Descúbrelo ahora