23 глава

870 18 7
                                    

Мика

-Напротив Микаела не е .-каза като ме придърпа да седна в него.

-Пусни ме веднага глупако.-казах и опитах да го избутам но този е силен като скала .

-Не мисля че искам малката .-каза и ме целуна по бузата .

-Мразя те .-казах и погледнах настрани.

-Никога няма да можеш да ме мразиш малката ми.- каза ми той след което обърна главата ми към него при което погледите ни бяха забити  един в друг .

-А-Ал п-пусни ме моля т-те .-казах аз леко задъхано.

-Ммм не искам.-каза след което ме целуна.-Хайде принцесо кажи ми защо беше уплашена в мола .-каза и ме целуна настоятелно.

-Б-беше б-бившият ми който ме торможеше той искаше да ида с него но аз не исках и избягах  това е.-казах и погледнах настрани .

-Ами за сутринта знаеш че винаги наказвам лошите момичета.-каза и целуна врата ми страстно .

-Б-бившият ми правеше така за най-малкото често не можех да сядам и просто за малко си припомних и се уплаших да не си същиякато него .-казах аз доста притеснено.

-Малката трябваше да ми кажеш съжалявам бъди спокойна никога няма да съм като него това с наказването знаеш че ако не слушаш става така но все пак ще опитам да бе се държа така.-каза и ме целуна страстно .

След няколко секунди вече бях легнала по гръб на дивана а Ал върху мен като оставяше мокри целувки по врата ми аз го драсках леко по врата .

-Обожавам всяка една част от твоето тяло на гръцка богиня .-каза ми той и ме накара да стана за да съблече тениската ми и се усмихна като видя сутиена ми .

-Обожавам как тези сутиени ти стоят .-каза ми като започна да разкопчава сутиена после се сещате на къде отиваха нещата.

След 2 часа

-Искаш ли днес да останем тук ?-попита ме той докато си обличаше панталона .

-Ами да може но има ли какво да вечеряме ?-попитах аз докато слагах бельото си .

-Наблизо има селце ще идем да пазарим .-каза докато взимаше една тениска от гардероба.

-Добре но трябва да кажем на другите .-казах аз докато взимах една от ризите му .

-Те знаят спокойно.-каза ми след което дойде до мен и ме придърпа към себе си .

-Ал какво правиш ?-попитах докато се усмихвах .

-Нищо просто искам да се насладя на този момент защото като се върнем сигурно няма да искаш да те прегръщам пред всички.-каза след което ме обърна да съм лице към него и ме целуна по челото.

-Знаеш че не е никак правилно нали?-попитах докато се взирах в тези красиви какаови очи .

-Знам но хората са казали че забраненото е най-сладко .-каза и се отдели защото телефона му звънна.

-Ало .....добре.....заведете го в склада утре ще се оправям......добре хайде чао.-и затвори телефона .

-Кой ще водят в склада?-попитах аз докато се взирах в него.

-Няма значение малката ми хайде ако си готова да тръгваме защото съм доста гладен .-каза като ме огледа.

-Да ето готова съм.-казах аз .


А.Б

Как сте народе надявам се главите да ви харесват.




Моят господар Onde histórias criam vida. Descubra agora