Микаела
-Трябва да внимаваш малката следващия път може да не съм тук и кой ще ти ти маже и целува пръста .-каза той а аз цялата почервенях .
-Е може да го правя защото искам да го правиш.-казах като го погледнах первезно.
-Ммм Мика не ме гледай така защото няма да ми пука че си в цикъл и ще те изчукам на момента .-каза като ме придърпа целуна ме и ме хвана за задника .
След като въздуха и на двамата започваше да свършва се отдръпнахме и се гледахме в очите в тези кафяви като кафе очи в които се губя .
-Толкова много съм привлечена от теб .-казах като прехапах устни .
-Аз също малката.-каза като взе една вилица и уви спагети и ми ги подаде в устата.
-Искам те искам да мога те имам и да те целувам когато искам Ал не издържам без теб.-казах като го целунах .
-И аз искам малката ми много искам .-каза и ме прегърна .
-Какво ще правим Ал?-попитах аз .
-Не знам но знам какво ще правим сега ще хапнем и ще си пуснем филм.-каза като се отдели и ме отиде да вземе чинии.
Взе две чинии и раздели спагетите по равно взе вилици и ги занесе към хола аз го последвах той остави на малката масичка чиниите след това се върна в хола с две чаши и червено вино в ръце.
.ти-Няма да е романтично без вино нали така госпожице ?-попита като отвори виното и сипа в чашите по равно .
-Ами няма да е романтично също без някоя романтична комедия господине.-казах аз и му се усмихнах.
-Ами нека си пуснем събудих се на 30 .-каза и намери филма пусна го даде ми чинията взе неговата и седна на дивана до мен и започнахме да се храним и да гледаме .
След като го изгледахме и на двамата ни се спеше Ал изми набързо чиниите и ме занесе горе на леглото остави ме и извади пижама от гардероба даде ми една негова блуза след което ми помогна да се съблека облече ми блузата а той се съблече и остана само по боксерки легна на леглото и попупа мястото до него аз легнах той ни зави прегърна ме и ме усмихна.
-Ал може ли да питам нещо?-попитах го аз.
-Да разбира се питай.-каза и ме погледна.
-На кой са дрехите които ми даде преди малко?-попитах аз като погледнах лицето му посърна веднага.
-Бяха на сестра ми .-каза като погледна настрани .
-Ол каза го доста тъжно да не е станало нещо?-попитах аз като го хванах за ръката .
-Преди време тя имаше гадже бяха заедно около година но тя не го харесваше искаше да се разделят но момчето не искаше защото беше луд и затова я изнасили и уби когато разбрах не можех да си намеря място исках да го убия но реших да почакам след два месеца разбрах че си има нова и си мислех дано не се случи същото като с Мери тя беше ангел а момчето дявол след година разбрах че са се разделили а момичето било в цветущо докато не разбрах че и нея е тормозил надявам се да си разбрала за кого говоря Мика.-каза след това погледна към прозореца а колкото до мен аз се досетих кой го е направил.
-Бил е Томас нали?-попитах докато гледах към тавана.
-Точно така Мика .-каза и погледна към мен с насълзени очи щом ме погледна сърцето ми спря пръсна се защото да видиш любимия си човек в това положение е просто ужасно.
-Аз-аз не знам какво да кажа съжалявам Ал.-казах и се качих върху него като го прегърнах силно .
-Подяволите боли тя беше човека който обичах най-много човека без който не можех да дишам отхледах я беше само на 12 когато нашите починаха а аз на 17 тогава всичко се вкопчи в мен спрях да уча започнах работа но след време станах това което съм но никога не бях забравил от къде тръгнах никога накарах сестра ми да се чувства като принцеса но няколко години по-късно я намерих мъртва беше само на 16 сега трябваше да е почти на 21 точно след месец щеше да стане на 21 но не можах да я опазя малката ми сестричка е мъртва Мика мъртва.-започна да плаче с глас аз само го прегръщах защото нямаше какво друго да направя .
-Спокойно всичко ще мине аз тук до теб .-казах като го целунах по челото и избърсах сълзите му макар пе и моите очи бяха пълни .
-Онова копеле ще си плати и за сестра ми и за това че ти е причинявал болка обещавам ти Мика.-каза като избърса сълзите ми ме сложи да легна след което не прегърна и явно сме заспали.
Здравейте хора ето още една глава надявам се да ви хареса и ако може да гласувате и коментирате ще е прекрасно обичам ви лека нощ.
812 думи
VOUS LISEZ
Моят господар
Roman d'amourИмето й е Микаела Бейкър , на 17 години е. Родителите й работят много и почти никога не са вкъщи . И си мисли ,че това понякога е плюс, защото може да води който си пожелае ,особено момчета с които се чука, но от един месец е на сухо и това я дразни...