Гледната точка на Алехандро
Всички бяха на масата освен Мика в този момент я видях беше красива тя дойде и седна до Мелиса те започнаха да си говорят нещо .
-Момичета от утре всичко започва както беше .-казах и започнах да се храня момичетата се умалчаха .
-Добре Ал.-казах всички след секунди.След малко повечето се бяха наяли и чакаха другите .
Аз не отделях поглед от малката тази рокля просто ме кара да ида да я целуна но няма как тя е моя подчинена .
Гледната точка на Микаела
С Мелиса си говорихме понякога погледжах към Ал който също ме гледаше и ми се усмихваше.
-Момиче слушаш ли ме.-попита ме Мелиса.
-Не съжалявам какво казваше?-попитах я аз.
-Казвах че утре мислим с момичетата да идем в мола идваш ли?-попита ме тя докато слагаше от слатата в устата си.
-Да разбира се .-каза и се усмихнах.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1 час по-късно аз бях в стаята си и се приготвях да влезна да се къпя докато бе се почука.
....''Влез,,.. казах аз и в този момент вратата се отвори видях Ал той влезе и дойде до мен хвана ме за кръста и ме целуна в началото се изненадах но после увих ръце около вратът му и му отвърнах после може би се сещате какво се случи .2 часа по-късно
С Ал лежахме прегърнати и си говорихме.
-Не мога да спра да мисля за теб красавице.-каза и ми се усмихна.
-Аз също но това между нас е грешно Ал.-казах и го погледнах.
-Така е но ми е трудно без да мога да те целувам постоянно искам те повече от всичко на този шибан свят и знам че звучат като егоист но искам да те заключа в една стая и да си те имам само и единствено за себе си .-каза и ме целуна по челото.
-Ал трябва да вървиш момичетата може да дойдат .- казах и станах от него но той ме придърпа към него по силно все едно някой ще ме вземе от него.
-Никъде няма да ходиш ще стоиш тук .-каза и ме целуна .
~~~~~~~~~
Хора съжалявам че качвам чак сега просто бях много заета
YOU ARE READING
Моят господар
RomanceИмето й е Микаела Бейкър , на 17 години е. Родителите й работят много и почти никога не са вкъщи . И си мисли ,че това понякога е плюс, защото може да води който си пожелае ,особено момчета с които се чука, но от един месец е на сухо и това я дразни...