Микаела
Реших да стана от леглото и да се изкъпя след което ще слезна на закуска .
Изкъпах се след което си облякох скъсани дънкови къси панталонки и розов топ след това слезнах всички бяха на масата освен Ал аз реших да седна до Мелиса която ми се усмихна.
-Как си Микс?-попита ме Мелиса .
-Добре съм радвам се че тази шибана седмица свърши .-казах като си сипах сок в една чаша .
-Оправихте ли се с Трейси ?-попита ме Мелиса .
-Да но ще бъда нащрек изглежда има някакви лоши мисли за мен .-казах като погледнах към Трейси тя мен също и ми се усмихна.
-Да и аз мисля така онзи ден не беше доволна когато разбра че с Ал сте били заедно за цяла вечер .-каза тя като ми подаде филийка намазана с масло и сладко от праскови .
-Благодаря ти ами къде е Ал май закъснява ?-попитах я аз .
-Днес минава месец от както си тук и Ал снощи отиде да намери ново момиче.-каза тя като отхапваше от филийката си .
-Разбирам значи днес трябва да реша дали окончателно оставам .-казах аз докато съшо отхапах от моята филия.
-Да надявам се да останеш .-каза и ми се усмихна.
-Мисля да остана .-казах аз и си изпих чашата със сок и реших да си сипя чай от жълт кантарион помага срещу това да не ставам много нервна защото не знам какво ще новото момиче ако Ал стане много близък с нея или ако е голяма кифла ъххх ще гръмна ако Ал я харесва повече от мен със сигурност харесва повече някой от момиче сега наистина ми е гадно влюбих се в този човек защо позволих да се влюбя.
Няколко часа по-късно
Преди малко Ал ни се обади каза че идва насам с новото момиче и че след 15 минути са тук за това всички слезнахме долу като гледах да стоя настрана от Трейси която ме гледаше с мили очички но знаех че е подла змия.
15 минути по-късно
-Момичета чувам колата.-каза Шийла .
-Да аз също дано е мила да не е като някой хора.-каза Мелиса и погледна към Трейси.
-Аз пък искам да не е двулична като други хора .-каза Трейси гледайки към ме.
-Ол ти кучка мръсна .-казах аз и станах но Шийла ме дръпна и ми кимна в знак да се успокоя .
ESTÁS LEYENDO
Моят господар
RomanceИмето й е Микаела Бейкър , на 17 години е. Родителите й работят много и почти никога не са вкъщи . И си мисли ,че това понякога е плюс, защото може да води който си пожелае ,особено момчета с които се чука, но от един месец е на сухо и това я дразни...