Гледната точка на Микаела
Днес реших да излезна с най-добрата си приятелка , ще ходим на дискотека и там ще намеря някой с ,който ще се чукам до откат .Влезнах в банята , пуснах водата и съблекох сатенената си пижима , с която бях през целия ден, сега беше около 7 щяхме да тръгнем в 11 . Влезнах под душа и топлата вода се стичаше по голото ми тяло, намокрих косата си, след това сложих от любимия ми шампоан и започнах да го нанасят върху косата си ,изплакнах косата си ,после и тялото си но с душ гел . След 5 минути просто оставих водата да се стича без да правя нищо , но се сетих за това как някой ще ме чука довечера. 20 минути по-късно излезнах от душа , след това излезнах от банята, изсуших косата си после реших да се облека. Сложих си черни дантелени гащтички и черна прилепнала рокля с дълбоко деколте ,после реших да изправя косата си след час бях готова , защото косата ми беше много гъста и къдрава и не се изправя лесно. След това се гримирах около 10 минути , реших да облека и едно късо дънково яке ,избрах си черни токчета с висок ток ,след това слезнах на долния етаж ,пуснах телевизора си и започнах да сменям каналите накрая реших да гледам "Сексът и града" след като изгледах три епизода и видях ,че е станало единадесет без пет минути за това станах от дивана ,изключих телевизора ,взех си чантичката и излезнах, навън ме чакаше Кейси , моята най-добра приятела . Кейси има зелени очи , кафяво-руса права коса ,беше облечена с къса зелена рокля и беше с вързана коса.
Аз отидох при нея и я прегърнах
-Как си момиче?- попита ме Кейси , аз се усмихнах .
-Супер, мисля че по-късно ще съм още по-добре , защото съм сигурна че ще изчукам някой.
-Ти си истинска мръсница ,хайде да вървим.- каза Кейси и се качи в аудито си ,аз също се качих при нея .
След около половин час бяхме там , слезнахме от колата и влезнахме, там беше доста готино , но беше пълно с хора които или пиеха или пушеха и тем подобни.
STAI LEGGENDO
Моят господар
Storie d'amoreИмето й е Микаела Бейкър , на 17 години е. Родителите й работят много и почти никога не са вкъщи . И си мисли ,че това понякога е плюс, защото може да води който си пожелае ,особено момчета с които се чука, но от един месец е на сухо и това я дразни...