46 глава

650 17 7
                                    

Микаела

Подяволите гърбът ми.

Отворих очите си и видях че съм в самолет.
Реших да стана защото гърбът ми не издържа на тази седалка.
Станах и се огледах видях Ал на една по отдалечена седалка .

Беше хубав шибано хубав .

-Знам че съм хубав малката. Но ако ще ме гледаш така няма да издържа до първата ни брачна нощ.-каза "бъдещият ми съпруг " като не отделяше поглед от лаптопа си.

-Няма ти позволя да ме докоснеш и с пръст . Защото докоснеш ли ме ще се разведа на момента.-казах аз раздрзнено.

-Както кажеш любима.-каза той докато правеше нещо на лаптопа си.

-Подяволите гладна съм. Искам храна Алехандро. Трябва да ям за двама. А и заради теб не съм яла нищо заради теб.-казах аз няколко изречения.

-Добре сега ще повикам стюардесата.-каза той и натисна някакво копче и след няколко секунди дойде една стюардеса.

-Какво ще желаете?-попита тя като загледа Ал най-нахално . Но той дори не я погледна.

-Бих искала палачин с шоколад. И спри да заглеждаш годеникът ми ако не искаш да разбия грознотото лице в пода.-последното изречение го прошепнах в ухото й . А тя само ме погледна уплашено и кимна .

-А за мен едно дълго кафе без захър .-каза Ал докато правеше нещо на глупавия лаптоп . Честно казано се зарадвах че дори не я погледна .

-Разбира се.-каза тя и се оттегли.

-Ревнуваш ме.-каза Ал пишейки нещо .

-Да ревнувам теб . Ти да не би да си луд?-попитах аз невярващо. Може би е вярно . Това не е вярно . Не го ревнувам .

-За това ли момичето излезе уплашено ?-попита той като най-после ме погледна.

-Може би си я уплашил.-казах аз макар че и аз сама не си повярвах.

-Аха щом мислиш така.-каза глупака.

-Ужасен си.-казах аз

-Знам скъпа. А и след малко ще кацнем . След което ще  отидем в имението.-каза Ал а аз го погледнах учудено.

-Ти сериозно ли мислиш че ще се върна на онова място?-попитах аз ядосано.

-Защо не ?-попита той учудено .

-Защото не искам един ден детето ми да пита защо навсякъде има секс играчки. И защо навсякъде има плакати на голи жени.-казах аз с ядосан глас .

-Добре де . Ще отидем в един мой апартамент. И ще живеем там . Щом не искаш да се върнем добре . Ако ще сте щастливи с бебето ще живеем там .-каза ми той като дойде до мен и ме целуна по челото.
Подяволите знае къде е слабото ми място .

-Липсваш ми много. Искам си те . Разбери го.-каза ми той докато ме  държеше нежно за лицето.

-Ал моля те. Недей.-казах аз и се отдръпнах.

-Не прави така. Бях провокиран онзи ден.-каза той а аз го погледнах учудено .

-Ти сериозно ли? Бил си провокиран ? Кейси не беше добре трябваше да отида при нея . Ти  не ме пусна аз се измъкнах а ти почти не ме уби.-казах аз разирено .

-Виж нямаше да стане така ако ....-не довърши.

-Ако какво Ал ?-попитах аз раздрзнено.

-Ако Трейси не ме беше излъгъла че ще се виждаш с друг мъж.-каза той напрегнато а аз гледах учудено. Тази кучка .

-Ще я убия. Подла шибана кучка. Ще я направяня кайма .-казах аз като бутнах всичко от една маса.

-Мика успокой се.-каза той като ме прегърна.

-Ал пусни ме . Ще убия тази кучка щом пристигнем . Ще я намеря и ще я смачкам.-казах аз бясно . След което се откъснах от него.

-Виж сега всичко в теб бушува . Трябва да се успокоиш заради бебето.  Моля те. Ако не заради мен то тогава заради бебето ни.-той е прав . Трябва да се успокоя заради бебето .

-Добре ще се успокоя.-казах аз и издишах целия си яд.
А Ал дойде при мен и ме прегърна а аз се отпуснах в ръцете му .

-Знам че си ядосана но просто бъди спокойна заради бебето.-каза ми той и ме прегърна много силно . За да мога да се успокоя.

-Добре спокойна съм вече.-казах и се отделих от Ал.

-Виж Мика....-не го оставих да довърша.

-Ал недей просто ме остави.-казах аз и отидох на седалката на която се събудих. И се загледах навън.

След малко чух бутане на количка .
И от една врата влезе тъпата стюардеса.

-Заповядайте палачинките си госпожице.-каза тя и ми подаде чиния с палачинки. Аз я взех и я погледнах злобно.
А тя преглътна след което занесе кафето на Ал и си тръгна .

Половин час по-късно

Преди малко слезнахме от самолета. Сега Ал кара към апартамента му.

Това е 46 глава.  Нядявам се да ви харесва. Гласувайте и коментирайте.
Какво мислите че ще стане скоро. Дали Мика ще стори нещо на Трейси ?
Ще разберете в следващите глави.
Много целувки 😘😘😘😘💋💋💋💋

Моят господар Место, где живут истории. Откройте их для себя