38 глава

689 23 6
                                    

Микаела

Вече бях вкъщи и реших да си направя сандвич и точно за това отидох до кухнята .

Вече бях готова със сандвича си .
Изядох го набързо след което отидох в стаята сини реших да си взема душ защото вече не издържам. Имам нужда да измия целият товар и да спра да мисля за онзи глупак.

Час по-късно късно

Излезнах от банята малко по-отпусната но все още напрегната. Тревожа се Ал да не ме открие защото тогава ще стане лошо .
Може да ми вземе детето и да го даде за осиновяване или да ме накара да направя аборт . Никога няма да си го простя бебето е всичко за което някога съм мечтал.

Алехандро

Вече пътувам към градчето в което Марк е открил Мика може би съм на 2 часа път от града .
От почти 3 месеца не съм я докосвал.
Но и това с бебето ме убива позволила си е да бъде с друг. Щом го е направила ще разбера с кой е била и бащата и бебето ще си отидат .
Както накарах Лейла така и нея . Няма да я деля с бебето на някой балък .

2 часа по-късно

Вече навлизах в Карнобат и отивах към мястото на което е Марк .

Вече съм на мястото и виждам колата на Марк.
Слизам от колата и отивам в неговата.

-Какво е положението тук ?-попитах аз.

-Ами преди 2 часа се прибра леля й ще си дойде след половин час .-каза той като чели май малко харесва леля й.

-Хубаво е да го знам .-казах с усмивка.

-Шефе какво ще правите с госпожицата и бебето?-попита Марк.

-Ще я накарам да го махне няма да я деля с бебето на някакво копеле.-казах аз с изнервен глас.

-Ами ако бебето е ваше?-попита ме .

-Не няма как да е мое когато беше с мен пиеше хапчета.-казах аз с изнервен глас и минах с ръка по косата си.

-Да но понякога стават грешки има неща които спират действието на лекарствата.-каза ми той докато гледаше към един човек с кучето му.

-Не няма как бях казал че всички неща които могат да спрат действието да се махнат от къщата или изобщо да не се купуват.-казах аз  вече ядосано.

-Добре шефе успокой се .-каза той а аз кимнах и се загледах.

Е това е 38 глава.
Дано ви харесва.
Гласувайте и коментирайте.
И съжалявам че е къса
Целувки 😘

400 думи

Моят господар Where stories live. Discover now