35 глава

701 17 7
                                    

Микаела

Седмица по-късно

С леля решихме да се разходим из града да си накупя дрехи защото имам коремче и дупе също и повечето ми дрехи не ми стават .

-Скъпа да влезем тук има хубави дрехи и повечето са маркови.-каза леля и ми посочи един магазин на който бяха изложени хубави дрехи .

-Добре лельо нека влезем.

След половин час.

С леля излезнахме с няколко торби в ръце взех си много дрехи и обувки но с моите пари никога не бих искала да харча парите на леля тя ме приюти все пак .

Вече бяхме близо до  вкъщи  а леля беше в някакъв магазин а аз чаках но усетих че някой се блъска в мен и падам на земята.

-Ол мили боже съжалявам.-каза човека срещу мен.

-Не няма проблем случват се такива неща.-каза като потърках китката си и след което погледнах на горе а човека срещу мен ми подаде ръка аз я поех и той ме вдигна от земята .

-Аз съм Кристиан .-каза момичето и ми подаде ръката .

-Микаела приятно ми е.-казах и поех ръката му с усмивка.

-Прекрасно име точно като самата теб .-каза и целуна ръката ми.

-Веднага започваш с флирта а?-попитах като вдигнах вежди.

-Нищо подобно просто изтъквам фактите .-каза той и се усмихна.

-Много си мил.-казах аз с усмивка до уши .

-Още веднъж извинявай никога не бих искал да бутна красива дам като теб.-каза като ме огледа.

-Красива и бременна.-казах аз.

-Леле не очаквах това.-каза с очи ококорени като някое теле.

-Сега сигурно ще си тръгнеш и повече няма да ме потърсиш.-казах и погледнах тъпо.

-Не нищо подобно даже ми дай телефона си.-каза той.

-Добре ето.-казах и му дадох телефона ми .

След малко си записа номера ми в неговия телефон и ми го върно.

-Само се надявам бащата на бебеко да не ме убие.-каза той на шега а на мен ми стана гадно Ал ми липсва но всичко приключи.

-Той е болна тема с него не сме заедно.-казах и погледнах настрани.

-Ол съжалявам не знаех.-каза той с наведена глава.

Моят господар Where stories live. Discover now