Микаела
Реших вече да лягам защото беше почти 1 . Отидох в стаята си взех си една от пижамите .
Вече бях облечена с пижамата взех си телефона след което легнах на леглото. Отключих телефона си и реших да звънна на Кейси не съм говорила с нея от няколко дни .
Набрах номера й и зачаках да вдигне .
След няколко секунди Кейси вдигна.-Охоо бременната госпожица се сети за най-добрата си приятелка .-каза тя със саркастичен глас а аз се засмях.
-Извинявай просто тези дни ми е напрегнато.-казах аз а тя въздъхна отекчено.
-Няма нищо . Как си как сте с бебето?-попита ме тя .
-Добре сме всичко е наред . А ти как си ? Говорила ли си скоро с момичетата?-зададох й два въпроса един след друг.
-И аз съм добре. И да говорих с Мелиса тя ми каза че Ал е казал на момичетата да си вървят от имението.-каза ми тя а аз бях изненадана. Не съм мислила че Алехандро Бенсън е сторил такова нещо.
Но може би ми стана малко по-добре.-Леле не съм мислила че Ал ще го направи.-казах аз доста учудено .
-Да и аз се учудих .-каза тя .
-Да се надяваме Ал да не ни открие.-казах аз с леко притеснение в гласът.
-Дано защото може да се опита да те накара да махнеш бебето.-каза тя а аз погледнах настрани .
-А как е в Лос Анджелис?-попитах аз с надежда да ми каже нещо хубаво .
Алехандро
С Марк наблюдавахме блока цяла вечер и с Марк имаме план .
След като леля й излезе Марк ще я отвлече . Ще я заведе в една къща извън града и там ще разбера какво става с нея . А това бебе така де това копеле в корема й ще си отиде. А колкото до Мика тя ще се върне с мен в Лос Анджелис иска или не.
Сега е 15.40 следобед вече губим надежда че тази жена ще излезе .
Точно когато решихме да отидем да ядем леля й излезе от блока и тръгна в посока към центъра .
-Марк знаеш плана нали?-попитах аз с надежда а той кимна и излезе.
Микаела
Гледах си телевизия докато на вратата не се звънна. Винаги намират кога точно на най-интересната част от филма.
Аз станах и отидох в коридора след което отворих вратата и там видях мъж на средна възраст.
-С какво мога да ви помогна?-попитах аз .
-Здрвейте госпожице търся един човек който живее в този блок. Ето негова снимка.-каза ми той а аз излезнах малко извън вкъщи за да видя снимката . Той бръкна във вътрешният си джоб и вместо телефон извади нещо като парцал дръпна ме и притисна парцела към лицето ми . Това миришеше на спирт . След секунди усетих че очите ми се затварят .
Алехандро
Стоях в колата и чаках Марк да дойде с Мика на ръце .
Минаха 5 минути и видях че Марк идва с Мика на ръце . Той ми направи знак да отворя задната врата. Аз излезнах от колата и отворих задната врата влезнах вътре и той я сложи до мен . Беше толкова красива но погледнах към корема й беше напълняла . Но пак беше красива . Това с копелето в корем й ще се побъркам.
Това е 39 глава . Дано ви е харесала . Какво мислите ще стане дали Ал ще разбере че ще става баща или преди това ще убие собственото си дете. Как ли ще реагира Мика когато види Алехандро.
Гласувайте и коментирайте.
Целувки💋💕💋💋💓💓💓575 думи
YOU ARE READING
Моят господар
RomanceИмето й е Микаела Бейкър , на 17 години е. Родителите й работят много и почти никога не са вкъщи . И си мисли ,че това понякога е плюс, защото може да води който си пожелае ,особено момчета с които се чука, но от един месец е на сухо и това я дразни...