Part-17

253 22 2
                                    

Unicode

       ညနေဘက်ကျောင်းဆင်းချိန်ရောက်တော့ Jungguk ကျောင်းပေါက်ဝမှာကားကိုအမှီပြုရင်းမတ်တပ်လေးရပ်နေခဲ့တယ်....

"Jungguk ကမင်းကိုလာကြိုတာလား"

"အမ်း..ငါပြောတယ် အဲ့လိုလုပ်စရာမလိုဘူးလို့...ဒါပေမဲ့သူကလည်း တက္ကသိုလ်တက်နေတုန်းဆိုတော့ အပြန်လမ်းကြုံလို့တဲ့"

"......"

"အိမ်ပြန်ရောက်ရင် ငါဖုန်းဆက်လိုက်မယ် ဟုတ်ပြီလား!"

"အင်း!"

     Jimin တို့နဲ့စကားမြန်မြန်အပြတ်ဖြတ်ရင်း  Taehyung Jungguk ဆီအမြန်သွားလိုက်တယ်...

"အချစ်~ရောက်ပြီဆိုတော့ သွားရအောင်"

"ခဏလေး Jungguk~ ငါပြောစရာရှိသေးတယ်"

"အွင်?ဘာလဲ?"

"ငါ့ဖုန်းကိုပြန်ပေးဦး"

"အာ~ဟုတ်သား!အချစ်ရဲ့ဖုန်းလေး~ကိုယ်အိမ်ပြန်ရောက်ရင်ပေးမယ်ဟုတ်ပြီလား"

     Jungguk သူ့အတွက် ကားတံခါးတွေပါ ဖွင့်ပေးတော့ တခြားသူများက လှည့်ကြည့်လှည့်ကြည့်ဖြင့်....မနေသာတဲ့ Taehyung ကားပေါ်မြန်မြန်တက်ပြီး ခါးပတ်ပတ်လိုက်တော့တယ်....

"ခင်ဗျား!အဲ့လိုမလုပ်လို့မရဘူးလား!"
(တီးတိုးပြော)

"ဘာကိုလဲ?"

"ခင်ဗျားပေါက်ကရမလုပ်နဲ့!ခင်ဗျားမရှက်လည်းကျွန်တော်ရှက်တယ်!"

"အို!အချစ်ကလည်း ဒါမှ အချစ်က ကိုယ့်အပိုင်ဆိုတာလူတိုင်းသိမှာပေါ့"

"သတင်းထဲမှာတောင်ကြေငြာပြီးသားပဲကို!"

"သတင်းမကြည့်မိတဲ့လူရှိမှာဆိုးလို့ပါ~"

"ခင်ဗျားက ပိုကိုပိုတယ်"

"ချစ်တက်လာတာကိုဗျာ~"

       တငြိမ့်ငြိမ့်တီးလုံးသံစဥ်များနဲ့သူတို့စထွက်လိုက်ကြတော့တယ်....

"ဟွန့်!Kim Taehyung တို့များ လင်နောက်မလိုက်ချင်ရှာဘူး ကောက်ကောက်ပါအောင်လိုက်သွားတယ်"

"အချစ်ပဲကိုး"

      ဘေးကအဖြူလုံးလေးပြောတော့ သူမျက်လုံးလေးစွေ့ပြီးကြည့်မိတယ် အဖြူလုံးလေးက Kim Taehyung ကိုအားကျနေတဲ့မျက်ဝန်းအပြည့်နဲ့ကြည့်နေတာ.....သူလည်းဘာမှမပြောမိဘဲ တိတ်တဆိတ်သာ ထွက်သွားပြီဖြစ်တဲ့ကားလေးကိုဆွေးဆွေးမြေ့မြေ့သာကြည့်နေမိတယ်....

What mean is Love? Where stories live. Discover now