0.1

2.8K 62 1
                                    

Son olarak elimdeki ruju sürdükten sonra hazırdım son kez aynadan kendime baktığımde kendi kendime aşık olmuştum çantamı da alıp evden çıktığımda hazırlanırken çağırdığım taksi de gelmişti taksiye binip"Nef sıtadyumuna" gideceğimizi söyledikten sonra yola koyulmuştuk.

Aşırı heyecanlıydım,çünkü çocukluğumdan beri hayalini kurduğum iş için görüşmeye gidiyordum.Tercumanlık

Geçen ay internette gezinirken önüme Galatasaray dan tercümanlık başvurusu çıkmıştı bende hemen başvurmuştum. Sonrasında dün haber gelmişti benle görüşmek istiyorlardı.
Akıma gelenlerle dudaklarımdan bir kıkırtı çıkmıştı bunu duyan taksici delimisin abla bakışları atarken çoktan o mükemmel stada gelmiştim.
Borcumun ne kadar olduğunu sorduğumda taksicinin 150 TL demesiyle küçük çaplı şok geçirdikten sonra ni hayet arabadan inebilmiştim.
Ve karşımda büyük bir endamla duran stada baktığımda sırıtmama engel olamadım bekle beni Galatasaray bekle beni takım,bekle beni Barış...

Kendimi sakinleştirmeye çalışarak içeri girdiğimde güvenlik durdurmuştu iş gorüşmesi için geldiğimi söylediğimde bir dakika burada beklemem gerektiğini söyleyip telefondan birisini aramıştı sonrasında ismimi verdikten sonra ni hayet içeriye girebilmistim stada ne kadar maç için gelmiş olsamda taraftar tarafından girdiğimiz için ilk defa görmüştüm tek kelimeyle mükemmeldi.

Zeynep Hanımın odasına geldiğimi fark ettiğimde kapıyı tıklattıktan sonra gel demesiye içeriye girmiştim ayağa kalkıp elini uzattığı da elini sıkıp oturmuştum

Zeynep Hanımın ahiret sorularından sonra nihayet odadan çıktığımda çığlık atmamak için kendimi zor tutuyorum çünkü işe alınmıştım hemde eğer istersem hemen yarın işe başlıyabileceğimi söylemişti ve bende tabiki de kabul etmiştim
Yarın Icardi' in röportajı vardı onun için de aşırı heycanlıydım ve Zeynep Hanım'ın dediğine göre yarın takımla ve Okan hocayla tanışabilirmişim bu demek oluyordu ki uzun zamandır beklediğim an geliyordu Barışı görücektim...

Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin