Hastaneden çıktıktan sonra direk eve gelmiştim, duş alıp yatağa uzandığımda elimdeki telefona bakıyordum iki hafta önce Antalya da dans ederken çekilen bir fotoğrafimizi koymuşlardı habere.
"GALATASARAY'IN YENİ TERCÜMANI GELDİĞİ GİBİ TAKIMLA YAKINLIK KURDU
GALATASARAY'IN GÖZDE
OYUNCUSU ZANİOLO İLE BİRLİKTE ANTALYA AKŞAMLARINDA GÖRÜNTÜLENDİ GENÇ ÇİFT'İN SAMİMİ DANS GÖRÜNTÜLERİ OLAY OLDU!!"(Böyle bir şey hayal edin)
Habere hayret içinde bakıyordum evet zaniolo ile dans etmiştik ama aramızda sanılanın aksine bir şey yoktu peki buna Barış nasıl inanmıştı işte orası karışık.
Twitter hesabıma girdiğimde bir çok gönderide etiketlendiğimi gördüm.
İnsanların bir çoğu bizi destekleyen sevgi mesajları gönderirken büyük bir kısım benim şahsiyetime hakaret ve küfür içerikli gönderiler paylaşıyorlardı,Bu can yakıcı bir olaydı.
Ben haberlere bakarken telefonum çalmaya başladı
Arayan kerem'di"Efendim Kerem"
"Ya Nazlı bi kantine indim geldim gitmişsin, Barışa soruyorum niye gitti diye ağzını açıp bir şey demiyor."
"Kerem biraz tartıştık bende çıktım geldim eve kusura bakma sana da haber veremedim"
"Sorun değil de anlat bakalım noldu,yoksa şu çıkan haberlerden dolayı mı tartıştınız?"
"Evet, haberleri görmüş saçma sapan şeyler söyledi bende anlamadım ki bütün sinirini benden çıkardı resmen,onu geçtim haberler o kadar saçma ki sadece bir dans ettim diye olana bak ya insanlar benden nefret etmeye başladı kerem napıcağım bilmiyorum"
"Hişt tamam tamam sakin ol sen, ben istersen sana geliyim he biraz konuşuruz olayı çözmeye çalışırız"
"Eee Barış nolucak çocuk tek mi kalsın hasta hasta"
"Vayy Barışını da düşünürmüşş ,merak etme ailesi ne haber verdim onlar geldi şimdi, barış beyde kovdu zaten beni git evine diye"
"Ne düşüneceğim be ben onu Allah Allah,iyi hadi gel bekliyorum"
"Konum at geliyorum"
"Tamam"
💞
Kerem gelirken pizza da getirmişti baya muhabbet etmiştik barışın durumunun iyiye gideceğine inanıyorduk sadece bacağında sorun vardı yarın öğlen de taburcu olacaktı, kerem'den öğrenmiştim bu bilgileri.
Kerem gittikten sonra etrafı toplayıp yatağıma uzandım çok yorulmuştum vücudum bu kadar aksiyonu kaldıramamıştı her yerim ağrıyordu bı anda kapı çalmaya başlayınca hızlıca yataktan kalktım,kim gelmişti ki gecenin köründe.
Aşağı inip kapıyı açtığımda karşımda sarhoş bı zaniolo görmeyi beklemiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz
Fiksi PenggemarTürkiye'nin en büyük kulüplerinden biri olan Galatasaray da takım tercümanlığı yapmak için işe giren Nazlı takımdaki barışa aşık olur ve bundan sonra hayatı tamamen değişir...