0.11

785 31 3
                                    

Bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın

İyi okumalarrr🐚

Ben barışı öpmek istiyordum

Barış aniden gözlerini açınca kalakalmıştım utançla geri çekildiğimde barış dikkatle bana bakıyordu

"Nazlı?"

"Efendim"

"Napiyorsun"

"Oturuyorum sen napiyorsun"

Allah'ım utançtan yerin dibine girmeme az kalmıştı bana öyle bir bakıyordu ki ter içinde kalmıştım.

"Onu görüyorum nazliciğim"

"İyi, ben senle konuşmuyorum zaten"

"Nazlı" yavaşça yatakta dikleştiğinde sırtını yatağın başına yaslamıştı.

"Efendim"

"Özür dilerim Nazlı çok doluydum bide haberleri görünce sana patladım kaza yapmamda olayların üzerine gelince bütün sinirim senden çıktı çok özür dilerim kalbini kırmak asla istemem Nazlı."

"Tamam sorun yok"

"Böyle olmaz ama kalbin kırıldı biliyorum"

"Barış gerçekten sorun yok boşversene sen şu an önemlisin"

"Saçmalama nazlı bu şekilde asla çıkamazsın bu odadan"

"Tamamm affettim"

"Gerçekten mi"

"Evet evet"

"Gel bakım yanıma"yatakta yana doğru kaydiginda bana da yer açmıştı.

"Yanına?"

"İstersen gel senle bir şeyler daha konuşmak istiyorum hem"

"Uzanarak?"

"Evet"

Yanına yaklaşıp yatağa oturduğumda beni kendine çekip sarılmıştı "tekrar özür dilerim"

Bende ona sarıldığımda kokusunu içime çekmiştim yavaşça geri çekildiğimde dikkatlice birbirimizin gözlerine bakıyorduk.

Yataktan geri kalkacağım anda elimden tutup beni durdurmuştu..

İyice bana yaklaştığında önüme gelen saçlarımı düzeltti hareket dahi edemiyordum heyecendan.

"Nazlı, bilmiyorum bana karşı nasıl bir bakış açın var bana karşı neler hissediyorsun anlayamıyorum ama dünden sonra kafamda bir şeyler daha net olmaya başladı yani sana karşı arkadaştan çok daha fazlasını hissediyorum gibi, bunu sana söylemek istedim çünkü kocaman insanlarız ve saklamayı gerektirecek bir şey yok diye düşünüyorum sen ne hissedersin bilmiyorum belki de ileri gitmek istemezsin ama sadece düşün,hislerini düşün olurmu ve bana öyle cevap ver acelesi yok ben seni beklerim tamammi?"

Gözlerim dolu dolu bakıyordum.

Hayatımda ilk defa sevildiğimi hissediyordum.

Hızlıca barışa sarıldığımda gözlerimden yaşlar akmıştı benim yerimde başkası olsa bekli de duygularını gülerek ifade ederdi ama ben, ben hiç bir zaman sevgi ile büyümemiştim ve beni kimsenin sevebilmesine dahi ihtimal vermemiştim ama şimdi bu duygular bana çok yapancıydı.

Geri çekildiğimde barış elleri ile göz yaşlarımı silmişti

"Barış,seni seviyorum bak ben senin gibi güzel güzel kendimi ifade edemem ama hayatımda ilk defa böyle bir duygu yaşıyorum ve bu tarif edilemez bir şey ama sana açık olucagim benim korkularım var Barış ben normal bir çocukluk geçirmedim sevgi görmedim benim ailem bile olmadı doğru düzgün herkes beni bırakıp gitti annem, babam ben ondan sonra kendimi her şeye kapattım, eğer tekrar aynı şeyleri yaşarsam ve bu senin tarafından olursa bir daha toparlanamam.

"Nazlı ben seni asla bırakmam eğer böyle bir korkun varsa, sen beni istediğin her zaman yanında olacağım bundan şüphen dahi olmasın tamammı? Bütün korkularını her şeyi birlikte atlatıcağız söz veriyorum sana sende bana söz verir misin?"

"Söz"




Bölüm pek içime sinmedi ama bayağdır bölüm atmadiğim için atmak istedim...

OY VERMEYİ UNUTMAYIN🐚!!

Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin