Barışla konuştuktan sonra biraz daha vakit geçirmiştik sonra eve geçmiştim benim için güzel bir gün oluyordu çünkü barışla aramızı düzeltmiş tik.
Aramızda bir şeyler filizlenmeye başlamıştı.
Hissediyordum.
Yarın akşam maç vardı ama barış sakatlığından dolayı oynayamayactı.
Koltuğa oturup telefonumu elime aldığımda son gönderilere bakıyordum barışın sakatlığı bütün basında duyulmuştu.
Ve herkez geçmiş olsun mesajlarını iletiyordu.
Telefonum çalmaya başlayınca zaniolo nın aradığını farkettim son olanlardan sonra nasıl hayla arayabilir di bilmiyordum
konuşmamız gereken konular vardı çıkan haberler, barışla aramızda olanlar varken zaniolo nın kalbini kırmadan onu uyarmam gerekiyordu telefonu açtığımda ilk zaniolo konuşmuştu."Nazlı özür dilerim"
"Ne için zaniolo sarhoş bir şekilde gecenin bir saati evime gelmenmi?"
"Bak seninde dediğin gibi sarhoştum ve başka gidecek yerim yoktu özür dilerim haberler içinde çok özür dilerim halletmeye çalışıyorum haberleri kaldırttım"
"Zaniolo olan oldu artık hiç bir şeyi değiştiremeyiz ama artık bu kadar yakın olmamalıyız, seni sadece arkadaşım olarak görüyorum ve seninde beni bu şekilde görmeni istiyorum"
"Anladım,ben belki aramızda arkadaştan daha ötesi olur diye düşünüyorumdum"
"Mağlesef zaniolo bu imkansız gibi bir şey'
"Ah tamam seni rahatsız mı ettim yoksa?"
"Hayır hayır öyle düşünmeni istemem sadece aramızda bir şey olması hiç sağlıklı olmaz"
"Tamam o zaman"
"Teşekkürler beni anladığını için"
"Rica ederim görüşürz"
🥺
Maç günü
Maç için hazırlanıp Ülker stadyumuna gelmiştim fenerle maçımız vardı.
Maç birazdan başlayacaktı görevliler için ayrılan bölümde oturuyordum barışta maça gelmişti oda yedek kulübesinde oturuyordu.
Maç istiklal marşı okunduktan sonra düdüğün çalması ile başlamıştı.
Galatasaray ataktaydı ama fenerde bizim takımı yanlız bırakmayıp ataklarını hızlandırmıştı.
Top mertens e geçmişti mertens Sergio ya pas vermişti Sergio da topu tam 90 çakmıştı verr GOLLL.
Birinci yarı 1.0 ile bitmişti öndeydik.
İkinci yarı başladığında maça icardi girmişti o ara gözüm barışa takıldı maçtan gözünü bile ayırmıyordu oturduğu yerden sanki maçta oynuyormuşcasına dalmıştı.Ne kadar oynamak istediğini tahmin edebiliyordum böyle önemli bir derbide kim oynamak istemezdi ki.
İkinci yarı fener hali ile ataklarini daha da arttırmıştı ama bizimkiler bunlardan hiç etkilenmiş gibi gözükmüyor du.
Top ıcardi ye geçmişti icardi kereme pas verdikten sorna kerem gelişine topa vurmuştu ve top Altay'ın bacaklarının arasından sürülerek kaleye ulaşmıştı.
Maç 2.0 bitmişti kazanmıştık.
Maçtan sonra röportaj olacak alana geçtim bizim takımdan Sergio, mertens, ve icardi ile küçük bir röportaj yapmışlardı.
Telefonum çalmaya başlayınca kimin aradiğına baktım barış arıyordu.
"Alo efendim barış"
"Nazlı nerdesin ya seni arıyorum"
"Röportaj alanındaydım şimdi çıkicam bir şey mi oldu"
"Yoo canım seni merai ettim dışarda seni bekliyorum da"
"Beni mi bekliyorsun"
"Ayn öyle hadi gel sana bı sürprizim var"
"Ne sürprizi?!"
"Hadi gel öğrenirsin birazdan"
"Tamam geliyorum bekle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz
ФанфикTürkiye'nin en büyük kulüplerinden biri olan Galatasaray da takım tercümanlığı yapmak için işe giren Nazlı takımdaki barışa aşık olur ve bundan sonra hayatı tamamen değişir...