Tamam bekle geliyorum
Otoparka indiğimde barışın beni araba da beklediğini gördüm.
Arabanın yanına geldiğimde beni fark etmesi için arabanın camına tıklattım.
Cami açtığında "Hoşgeldin"demişti
"Hoşbulduk da sen böyle araba kullanamzın hadi geç yan tarafa ben kulllaniyim."
"Eminmisin, genç yaşımda ölmek istemem"
"Çok biliyorsunuz barış bey"
Dediğimde göz devirmistim."Hadi gel gel seni mi kırıcaz be kızım" dediğinde arabanın kapısını açmıştı yavaşça indiğinde otomatik olarak elimle kolunu tutmuştum düşmemesi için ne de olsa daha yeni bir kaza atlatmış tı
Barış yavaşca yönünü bana döndüğünde artık araba ile onun arasındaydım.
Kalbim heyecanla çarpıyordu.
"Barış çekilsenmi diyorum"
"Cık çekilemem"dediğinde yüzünü yüzüme yaklaştırmıştı.
"Barışş"diye sızlandığımda kendini iyice bana yaslamıştı.
"Söyle Nazlı"
"Bayılıcam"
"Bende"dediğinde neredeyse dudaklarımız birbirine değecek ti birileri görürmu diye düşünemiyordum bile bütün algılarım kapanmıştı,beynim bütün işlevini kaybetmiş gibi hissediyordum tek odağım barıştı.
"Barış, birileri görücek"diye fısıldamıştım.
"Kim görürse görsün boşver"
"Barış"
"Bak Nazlı her ismimi tekrar ettiğinde seni daha fazla öpesim geliyor yapma zaten zor duruyorum"
"Durma o zaman"diye cüretkarca cevap vermiştim.delirdi bu kız iyice.
Sen nereden çıktın be iç ses!
"Durmayayım öyleyse"dediğinde dudakları dudaklarıma kapanmıştı.
Kısa bir bölüm oldu ama daha fazla uzatmak istemedim, bu bölumu bı geçiş bölümü olarak kabul edebiliriz bu bölümden sonra her şey değişecek...
🧡❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz
FanficTürkiye'nin en büyük kulüplerinden biri olan Galatasaray da takım tercümanlığı yapmak için işe giren Nazlı takımdaki barışa aşık olur ve bundan sonra hayatı tamamen değişir...