kıskanç barış

1.3K 39 4
                                    

Maç günü

BARIŞ ALPER'DEN

Dün akşam zaniola'nın Nazlı'yı dansa kaldırması dan sonra sinir olup hemen otele dönmüştüm.

Şimdi de otobüse binip stada gidiyorduk nazlı da bizimle aynı otobüste idi tek fark zaniola ile birlikte oturmasıydı dün akşam dan beri aralarında yakınlaşma baya ilerlemişti. sinir oluyordum.

Ben düşüncelere dalmış Nazlı'ya bakarken yanıma yunus oturdu.

"Noldu lan bu surat ne?"

"Yok bir şey ya dalmışım öyle."

"Belli belli baya dalmişsın sen dikkat et de boğulma"

Tam cevap vericekken otobüsün durmasıyla oyuncular aşşağı inmeye başlamıştı bende sırt çantamı alıp aşağı indiğimde gazetecilerin arasından geçmeye çalışıyordum içeri girip hazırlanmak için soyunma odasına gittik

🍯

Nazlı

Heyecanla maçın başlamasını bekliyordum dun akşamdan beri Barışla aramızda asla bir konuşma geçmemişti yüzüme bile bakmamıştı.

İstiklal marşı okunup maç düdüğü çaldığında heyecanla yerimde kıvranıyordum galatasaray daha ilk dakikalardan ataktaydı.

Galatasaray ın hızlandığını anlayan Antalya spor ataklarını arttırmaya başlamıştı.

Top Barışın pası ile icardi ye geçmişti icardi hızlanarak topu tam köşeye çakmıştı

Durum 1-0 olduğunda ilk yarı bitmişti oyuncular içeri girmeye basliyinca bende kantinden su almak için içeri geçtim.

İkinci yarı başlıyordu oyuncular yavaş yavaş sahaya çıkmaya başlamıştı en son barış çıkmıştı gözleri bana takıldığında gülümseyip göz kırptığımda oda bana gülümsemiş ti.

Top kereme geçmisti aşırı heyecanlıydım Kerem Barışa
pas vermişti Barış son hız kaleye topu götürmeye çalışıyordu önüne karşı takımdan iki kişi çıkınca hızlıca aralarından sıyrılıp topu tam 90'a çakmıştı VEEE GOLLLLL

Hızla ayağa kalkıp sevinmeye başladığımda barış koşarak sahayı turlamaya başlamıştı benim oturduğum tarafa gelince göz kırkıp geri dönmüştü.

                         💞

Maç 2-0 bitmişti takım soyunma odasına giderken ben de arkalarından içeriye girmiştim maç sonu oyuncular röportaj vericekti.

İçeriye girip yürümeye başladığımda bileğimden çekildiğimi hissettim çığlık atacağım anda ağzımı kapatmıştı

"Ehi calma bellezza"
(Sakin ol güzellik")

                           🍯

Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin