0.4

1.1K 33 2
                                    

Korku ile geri çekildiğimde karşımda zaniola'yı görmeyi beklemiyorumdum tabi.

"Calmati"
(Sakin ol)

"Come posso essere calmo prendi silenziosamente il mio braccio"
(Nasıl sakin olabilirim sessiz sessiz kolumdan çekiyorsun"

"Oh scusa non volevo spaventarti stavo soloper abbracciarti"
(Ah seni korkutmak istemedim özür dilerim sadece sarılmak istemiştim"dediğinde şok olmuştum ne yani sarılmak mı istiyordu benle "sorun değil" dediğimde yüzünde tebessüm oluşmuştu yaklaşıp sıkıca sarıldığında bende hemen kollarımı boynuna dolamistim içine derin bir nefes çektiğinde kokumu içine çektiğini anladım.

Yakından sesler gelmeye başladığında Barış ile keremin zaniola'yı aradığını farkettim tam geri çekileceğim anda olduğumuz yere barış girince öylece kalakaldım barış bizi farkettğinde  gözlerinde ki hüznü gördüm.

"Böldüm herhalde ben sizi kusura bakmayın"

"Saçmalama bir şey böldüğün yok yanlış anladın sen"diye açıklama yaptığımda barış pek inanmişa benzemiyordu.

"Neyse ne beni ilgilendirmez Okan hoca çağırıyor zaniola'yı"zaniola'ya döndüğümde anlamayan gözlerle bize baktığını gördüm.

"Tamam tamam hadi gidelim" diye hızlıca cevap vermiştim.

                        🍀

Otele gelmiştik ve toparlanıp İstanbul'a dönecektik.
Hemen odama gidip kısa bir duş alıp eşyalarımı toplamıştım.

Hava alanına geldimizde büyük bir kalabalığın takimdakilerin isimlerini haykırdığını duydum güvenlik görevlileri taraftarı oyuncularda uzaklaştırdığında bizde içeri girmiştik.

Uçaktaydık, hayatı sorguluyor dum nerelerden nerelere geldiğimi daha dün internetten araştırdığım hayranı olduğum bir çok oyuncu ile aynı uçakta olmak tarif edilemez bir duygu idi.

Kafamı karıştıran bir kaç mesele vardı Zaniola ve Barış
Zaniola'nın bana karşı ayrı bir yakınlığı vardı ne zaman onu görsem bana bakarken buluyordum, Barış ise sanki bu durumdan rahatsızlık duyuyormuş gibi hissetiyordum ama bir yandan da bu düşünce beni rahatsız ediyordu belki de ikisi de öyle düşünmüyor olabilirdi ben kafamda kuruyor bile olabilirdim ama tek bildiğim bir şey vardı kimseye kalben yenilmeyeceğim.




                           💔


Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin