0.14

635 22 0
                                    

Ne şimdi siz zaniolo ile kardeşmisiniz?!!?

Bu cümle belki de haytimda duyduğum en ağır cümleydi biz zaniolo ile kardeştik öyle mi? Yıllardır takip ettiğim bir oyuncunun kardeşim olduğunu öğreniyordum ve bu,bu bi saçmalık olmalıydı.

Hızlıca barışa döndüğümde"ASLA BARIŞ BENİM NE BİR KARDEŞİM VAR NE DE BİR AİLEM SAKİN BANA BUNUN KONUSUNU AÇMA!"

Sinirden gözüm kararmıştı dayanamıyordum tek gecelik bir ilişkinin bütün günahını ben ödemiştim her şey bitti derken yeniden aynı sorunları yaşayamazdım.

Babam denilecek adama döndüğümde"zaniolo nın haberi varmı bu durumdan?"
diye soru sormuştum.

"Var her şeyden haberi var senle yakınlaşmak istemişti.sonrasinda buraya transferi gerçekleşti sonra da sen işe başladın ve bu duruma geldik"

Aklım almıyordu...

"Git"diye sessizce mirildandiğımda boğazımda bir yumru vardı çığlık atmak istiyordum haykırmak benim ne suçum vardı demek istiyordum annemin ne suçu vardı demek istiyordum ama ben sesimi dahi çıkaramadım.

"Ben sizi yolcu edeyim."


Barış bir kaç dakika sonra yanıma geldiğinde sıkıca bana sarılmıştı.

"B-barış"

"Hiişştt birşey söylememe gerek yok, çok özür dilerim Ahmet bey bana ulaştığında ben senin seveceğini düşünmüştüm ailenin böyle olduğunu bilmiyordum birtanem özür dilerim affet beni"

"Sen nereden bilebilirsinki zaten barış kendini suçlama"

"Ben yine de özü-"

"Uyuyalım m"

"Uyumak mı istiyorsun"

"Evet,senle birlikte"

"Öğle mi" dediğinde yüzünü yüzüme yaklaştırmıştı"

"Öğle"

"O zaman hazır ol gidiyoruz"dediğinde beni kucağına almıştı bacaklarımı beline sardiğımda dudakları dudaklarıma yapışmıştı nefes nefese geri çekildiğimde yukarı çıkmıştık.

Beni yatağa bıraktığında barış da yanıma yatmıştı.

Barışa doğru dönüp ellerimi yüzüne koydum mükemmel bir yüzü vardı yüz hatları, dudakları, gözleri, herşeyi ile mükemmeldi.

"Konuşmak ister misin?"

"Şu an pek konuşabilecek kafada değilim."

"Ne zaman hazır olursan ben hep yanında seni bekliyor olacağım tamam mı sakın kendini yanlız hissetme"

"Teşekkür ederim barış en kötü zamanda hayatıma girdin"

"Emin ol o hayattan çıkmaya hiç niyetim yok haberin olsun"dediğinde anlımdan öpmuştu.


Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin