0.17

549 20 5
                                    

İyi okumalar...


8 ay sonra.

3:2 kaybedilen bir mac ve o senelerce hayali kurulan şampiyonlar liginin hayal olması hepsi 90 dakikada içerisinde olmuştu takım sessiz sedasız uçakla İstanbul'a dönüyordu kimseden çit çıkmıyordu tehlikeli bir sessizlik vardı.

Barış son dakikalarda maça girmesinin sinirini yaşıyordu daha önce girseydi neler olurdu diye düşünmeden duramıyordu.

Pişmanlıklar,kaybedişler her şey üst üste gelmişti acilen evine varmalı idi.

Nazlı

Nazlı'ya varmalıydı evine, canına, kanına

1 senede neler neler olmuştu ve şimdi bu halde olmaktan mutlu muydu evet mutluydu artık bir ailesi vardı peki ya futbol işte orası karışıktı

Geçen hafta Okan hoca ile tartışmısti asla vermemesi gereken tepkiler vermişti haksızdi ama dayanamıyordu .

Okan hoca kafasını toplaması için bir kaç hafta sahadan uzak durmasını istemişti ama nafile.

O günün gecesi tesislerden eve geldiğinde nazlı'ya sığınmıştı barış

Artık aynı evde kalıyorlardı barış istemişti bu şekilde olmasını nazlı da kabul etmişti aynı evde yaşıyorlar sabah hangisi önce kalkarsa kahvaltı hazırlıyorlar dı evli gibiydiler

Evli

Nazlı ve barış

Barış bu sürede çok düşünmüştü nazlı'ya evlenme teklifi etmeyi ama nazlı bu konuya çok sıcak bakmıyordu öyle hissediyordu en azından hiç fikrini almamıştı ama karar vermişti ne kadar aynı evde yaşasalar bile tamamen her şeyin tam olmasını istiyordu nazlı ile gerçek bir aile kurmak istiyordu.

Uçak İstanbul'a indiğinde saat 4.20 idi

Oyuncu otobüsü tesislere geldiğinde hemen inmişti.

2 gün önce bıraktığı arabasına binerek eve gitmişti.

..........

Kapıyı anahtarla açıp içeri girdiğimde sessizce yatak odasına geçtim nazlı cenin pozisyonunda yatağın ortasında yatıyordu üzerini bile kapatmamişti o kadar tembihlememe rağmen yanına yaklaşıp oturduğumda yüzünde huzursuz bir ifade vardı.

Elinde sıkıca bir şey tutuyordu .

Elini elimle yavaşça açtığımda ellerinin arasındaki plastik parça kayıp düşmüştü.

Ellerinin arasından düşen şey hamilelik testi idi

Ellerinin arasından düşen şey hamilelik testi idi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin