0.6

1.1K 30 6
                                    

Evime gelmiştim hemen kısa bir duş alıp yatağa girdim,Ailemi düşündüm hiç bir zaman yanımda olmayan aileme ben çok küçük yaşta babam annemle beni terk etmişti annemi aldatıp başka bir kadınla Hollanda'da yeni bir hayat kurmuştum.

Annem,annem ise o günden sonra bana düşman kesildi sigaraya başladı, sonra alkole her gün kavga etmeye başladık bazen şiddet bile girdi işin içine ilk defa sekiz yaşında evden kaçtım sokaklarda yaşamaya başladım babamı aradım sonra annem beni geri buldu dokuz yaşında çocuk esirgeme kurumuna verdi on
 

yedi yaşında artık kendi ayaklarım üzerinde durmaya karar verdim zaten derslerim çok iyi idi liseden mezun olduktan sonra tercümanlık okudum ve bu günlere kadar geldim mutluyum kendi ayaklarım üzerinde durduğum için kimseye muhtaç yaşamadiğım için.

Ben düşüncelere dalmışken telefonum çalmaya başladı.

"Barış Alper arıyor"

"Alo"

"Alo  Nazlı kusura bakma rahatsız ediyorum ama akşam bizim evde toplanıcaz musayitsen sende gel değişiklik olur"

"Eee olur gelirim konum atarsın o zaman sen bana"

"Tamam tamam atarım şimdi hadi görüşürüz dikkat et kendine"

"Sende dikkat et barış"

                          🥺

Yarım saate hazırlanıp çıkmam gerekiyordu hemen dolaba gidip  kıyafet aramaya başladım.

Dizimin üzerinde biten kirazlı mini bir elbise seçmiştim çok şıktı hafif bir makyaj yapıp ayakkabı olarak da converse
giymiştim.

Hemen evden çıkıp çağırdığım taksiye binip taksiciye evin konumunu göstermiştim.

Yarım saat sonra lüks villaların bulunduğu biryere gelmiştim hemen parayı ödeyip taksiden inmiştim villanın önüne geldiğimde kapıdaki güvenliğe selam verip içeriye geçeceğim anda güvenlik beni durdurup kim olduğumu sormuştu bende"Barış ın arkadasi olduğumu onun geleceğimden haberi olduğunu söylemiştim.
Güvenlik bir saniye diyip telefonunu çıkarıldığında barışı aramıştı

"Barış bey misafiriniz var"

...
.....
.......
"Evet hanım efendi"

"Tamam barış bey kusura bakmayın hemen alıyorum içeriye"

"Buyrun geçebilirsiniz"

Kapıdan içeriye geçtiğimde evin kocaman bir bahçesi olduğunu gördüm. Hemen kapıyı çaldığımda barış kapıyı açmıştı.

"Hoş geldinn"

"Hoşbulduk"

"Hadi gel içeriye bizimkilerde içerde"

"Tamam, ayakkabılar?"

"Çıkar çıkar nasıl rahat ediceksen öyle davran sorun yok"

"Teşekkürler"

İçeriye geçtiğimde salonda Kerem, Yunus, Kazımcan,Zaniola vardı birde yunusun sevgilisi hepsi ile sarıldığımda yunus sevgilisini tanıtmıştı.

"Hadi gelin bahçeye çıkalım"

Hepimiz bahçeye çıkıp oturduğumuzda barış geliceğini söyleyip içeriye gitmişti

"Eee Nazlı neler yapıyorsun tek mi yaşıyorsun yoksa ailenle mi "Tuğçenin sorusu ile bakışlarım ona donerken

"Tek yaşıyorum ailemde yok"

Tuğçe tam bir şey diyeceği anda telefonu çalınca geliyorum diyerek bizden uzaklaşmıştı.

Barış elinde biralar ile gelince herkeze bira verip yanıma oturmuştu konu konuyu açarken geldiğimden beri sessiz sessiz oturan zaniola'ya takıldı gözüm ona baktığımı anladığında gülümsemiş ti bende ona gülümseyip önüme döndüm alkol yavaş yavaş beynimi uyusturmaya başlamıştı alkol kullanmayı sevmezdim kullanınca da kendime asla gelemezdim .

Oturduğum yerden kalkınca sendelemiştim Barış bi anda kolumdan tutunca o da ayaklanmış tı "iyim sadece başım döndü lavaboya gidip geliyim ben" dediğimde kolumu barıştan kurtarıp içeriye girmiştim kendimi çok kötü hissediyordum her alkol aldığımda  o beş yaşında ki çaresiz kız çocuğunu görüyordum annesine yalvaran o kız çocuğu, gözlerim dolduğunda lavaboya girmiştim midem bulanıyor, başım dönüyordu hızlıca klozet in önüne eğilip kusmaya başlayınca hem ağlıyor hem kusuyordum nefes nefese kaldığımda barışin seslenişini duyuyordum ama cevap verecek halim bile yoktu barış kapıyı hızlıca açtığında hemen yanıma eğilip bana sarılmıştı.

"Sakin ol Nazlı burdayım burdayım sakin ol nefes al hadi"

Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum bı andan da anne diye sayıklıyordum.

"Anne"

"Anne, yardım et anne"

"Nazlı sakin ol birtanem hadi kendine gel hadi kalk elini yüzünü yıkayalım"

"Uyumak istiyorum barış"

"Tamam ama ilk önce yüzünü yıkayalım sorna söz uyuyacağız"

"Tamam"diye mirildandiğımda barış beni ayağa kaldırıp yüzümü yıkamıştı beni kucağına aldığında hemen gözlerimi kapattım başımı boynuna gömdüğümde güldüğünü duydum bedenimi yumuşak yatağa bıraktığında yanıma uzandığını hissettim yanına yaklaşıp kafamı sert göğsüne yasladım barış yüzüme düşen saçlarımı topladığında yüzümde küçük bir tebessüm oluşmuştu.

"Tamam"diye mirildandiğımda barış beni ayağa kaldırıp yüzümü yıkamıştı beni kucağına aldığında hemen gözlerimi kapattım başımı boynuna gömdüğümde güldüğünü duydum bedenimi yumuşak yatağa bıraktığında yanıma uzandığını hissettim yanına yaklaşıp kaf...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin