Durmayayım öyleyse dediğinde dudakları dudaklarıma kapanmıştı...
Barış geri çekildiğinde anlını anlıma yaslamıştı.
"Barış..."
"Söyle Nazlı"
"Arabaya binmemiz lazım"barış geri çekildiğinde bende hızlıca arabaya binmiştim barış da yerleşince arabayı çalıştırmıştım.
"Nereye gidicez"
"Eve gidelim"
"Sürpriz?"
"Eve gidelim görürsün olurmu?"
"Olur"
Eve geldiğimizde barış kapıyı açmıştı.
"Nazlı gözlerini kapatmanız lazım ama"
"Ya barış nolucak göster hadi"
"Tamam kapat gözlerini"
"Kapattım"barış beni yürütmeye başladığında bir kaç masamak inmiştik bahçeye çıktığımızı anlamıştım bunun yasesinde"
"Hazır mısın?"
"Hazırım"
"Aç bakalım gözlerini"
Gözlerimi açtığımda şok olmuştum bu nasıl olabilirdi seneler sonra nasıl yüzü vardı da benim karşıma çıkmıştı?!!!?
"SEN NE HAKLA KARŞIMA ÇIKIYORSUN!!!??"
"Bak kızı-"
"NE KIZI BE HE NE KIZI BEN SENİN KIZIN FİLAN DEĞİLİM KİMSİN LAN SEN HE KİM SEN KİM OLUYORSUN DA SENELER SONRA HİÇ BİR BOK YAPMAMIŞ GİBİ KARŞIMA GEÇEBİLİYORSUN?!!
barışa döndüğümde sinir patlaması geçirecektim "Seni nereden buldu barış"dediğimde gözlerim dolmuştu.
"Nazlım bak sakin ol baba-"
"O HERİF BENİM BABAM FİLAN DEĞİL!"
"kızım sen ne kadar kabul etmese de bu gerçek değişmeyecek ben her zaman senin babanın"
"KONUŞMA SEN NE SEN BENİM BABAMSIN NE DE BEN SENİN KIZINIM ANLADINMI?ONU O KIT BEYNİNE SOK,DEFOL ŞİMDİ HEMEN HADİ BİR DAHA HAYATIMI MAHFETMENE İZİN VERMİYCEM"
"Bak kızım otur düzgünce konuşalım"
"NİYE GELDİN?!"
"Zaniolo için geldim!"
"Ne zaniolo sı be SİZ BENİM AKLIMLA DALGA MI GEÇİYORSUNUZ!!!?"
"Nazlı otur konuşalım güzelim hadi"
"Barış bak-"
"Nazlı lütfen"
"Bu hayatımda aldığım en kötü sürprizdi"diye mırıldandığımda barış mahçup bakışlarıyla bana bakıyordu.
Bahçedeki sandalyeler den birisine oturduğumda babam denecek o adamda karşıma oturmuştu barış da yerini aldığında konuşmaya başlamıştım.
"Ee anlat bakalım seneler sonra ne oldu da karşıma çıktın?"
"Bak kızım her şeyi baştan anlaticağim-"
"Hey ilk önce kızım demeyi Bırak sonra konuş"
"Tamam sen nasıl istersen"
"Hatırlarmısın bilmiyorum ama sen 1,5 yaşındayken ben yurt dışına gitmiştim iş için İtalya, orada zaniolo nın annesi ile tanıştım tek gecelik bir ilişki idi hamile kalacağını bilemezdim ama kalmış işte sonrasında ben Türkiye'ye geri döndüm işte sen 4,5 yaşlarındayken bana bir haber geldi çocuk haberi sonrasında bende sizi bırakıp gitmek zorunda kaldım annen delirmiş ti"
"KİM OLSA DELİRİRDİ SEN BENİM ANNEMİ ALDATTIN"
"Ne şimdi siz zaniolo ile kardeşmisiniz!!???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galatasaray ◽ Barış Alper Yılmaz
FanfictionTürkiye'nin en büyük kulüplerinden biri olan Galatasaray da takım tercümanlığı yapmak için işe giren Nazlı takımdaki barışa aşık olur ve bundan sonra hayatı tamamen değişir...