Pt.1

302 2 2
                                    

Simons pov:
Jag vaknar på grund av solen i mitt ansikte.
"Godmorgon sömn tuta" Wilhelm säger medans han hand rör sig mot min hals från bröstkorgen.

"Godmorgon Wille" säger jag tröttsamt. Han sträcker sig fram och kysser mig svagt på läpparna innan han lägger sig ner bredvid mig.

"Hur länge har du varit uppe?" Säger jag medans jag sakta rullar över på sidan för att kunna se honom.

"Jag vaknade runt fyra och kunde bara inte somna om" Wille säger medans han lägger sin hand på min midja

"Det låter inte så skoj" säger jag medans jag sträcker bort hans hår från att falla i hans ögon.

"Inte alls men nu är du här" säger han medans kramar om mig.

"Har du för dig något idag?" Säger jag medans han släpper taget om mig.

"Tyvärr, min mamma ville att jag skulle komma över för hon tycker att jag bara gör allt fel" Jag stryker honom över huvudet. Deras relation har inte varit det samma sedan vi har varit öppna om våran relation.

"Du då?" Säger Wille när han ser mig fundera.

"Jag har inget speciellt för mig kanske ska träffas med mamma och Sara under efter middagen" jag ler det har varit ett långt tag sedan jag såg dom.

"Va skoj för dig då!" Säger Wille med sarkasm i sin röst.

"Hälsa till dom från mig" säger han halvvägs ut genom dörren.

"Ska göra, men vi ses väl ikväll?"

"Hur skulle möjligtvis jag kunna glömma om idag" han ler och går tillbaka till sängen.

"Det är ganska typiskt dig att glömma bort hur länge vi har varit tillsammans"

"Nej jag skulle aldrig kunna glömma bort någonting om dig try me" säger han med ett leende på läpparna.

"Okej vilket datum släpptes min första skiva?" Säger jag för att han inte skulle komma ihåg.

"Eh jag var faktiskt med på premiären det var 21 september" han ler

"Okej du vinner men ska vi typ gå ut på middag eller vad vill du?" Säger jag

"Middag låter bra men jag måste verkligen gå nu" han går fram till mig och kysser mig på pannan och tror att han kommer iväg så enkelt.  Jag tar tar i hans midja och kysser honom passionerat innan han halvt springer ut ur rummet.

What happens now?Where stories live. Discover now