Pt.16

47 0 0
                                    

"Wille!" Ropar jag från rummet. Wilhelm kommer in i rummet och ser mig med tröja i handen.

"Vad har hänt?"

"Kan du snälla hjälpa mig"

"Visst" säger Wilhelm och sätter på den tighta tröja först över mitt huvud och axlar.

"Den är tight och inte så stretchiga"

"Känner det" säger han. Jag tar över den framifrån medans Wilhelm antar knapparna.

"Så där" säger han från ingen stans.

"Tack så mycket" jag vänder mig om och ger honom en kyss som belöning.

"Va fin du är" säger jag och knäpper upp en knapp på hans skjorta.

"Hallå där" säger Wille och skrattar till. Han försöker knäppa den.

"Snälla ha den så det blir jätte fint!" Försöker jag.

"En knapp kan vara öppen"

"Okej" säger jag och kysser honom igen. Han tar sina händer på min rygg. Jag tar min ena hand på hans bak huvud och en krok arm runt hans hals. Wille sätter sig på sängen med mig på honom. Jag sitter i hans knä framifrån. Och går sedan för halsen. Då höra det hur dörren öppnas och jag ställer mig upp direkt medans Wilhelm försöker stänga tröja vilket höjas hade knappat upp.

"Ville bara medge att desto fortare vi åker desto mindre trafik" säger Malin.

"Tack Malin" säger Wille medans hon går ut ur rummet och stänger dörren om oss. Vi båda skratta. Jag tar på mig en tröja med väldigt lätt svart typ över. När jag vänder mig om så har Wille nu lagt sig ner på sängen och kollar på sin mobil.

"Vad kollar du på?"

"Tycker du inte den har min näsa?" Han visar sin mobil på det senaste ultraljudet vi tog. Jag går fram och tar mobilen utan hans hand och kollar nära.

"Mhm skulle jag nog säga"

"Eller hur!" Säger Wille exalterat och tar tillbaka sin mobil.

"Jag hoppas dock den får ditt hår" säger han helt plötsligt.

"Tackar" säger jag

What happens now?Where stories live. Discover now