3

1.9K 135 63
                                    

מייקל:

ברגע שנכנסתי לבית של אמא ואבא אנג׳לינה רצה לעברי.
״היא בסדר?״ היא שאלה בדאגה ואני הנהנתי, ״איפה היא עכשיו?״
״בבית שלה.״ אמרתי ואמא בא לעברי וחיבקה אותי.
״תודה שאתה עושה את זה בשביל אנג׳לינה מייק, זה לא מובן מאליו.״ היא אמרה ואני חיבקתי אותה בחזרה.

אבא סימן לי בידו לבוא איתו למשרד ואני הלכתי אחריו, ״יש לך משהו עם הילדה הזאת?״
״לא, היא חברה טובה של אנג׳לינה.״ אמרתי והוא הנהן.
״מצאנו לך מישהי.״ הוא אמר ואני הבטתי בו, אבא הושיט לי כוס וויסקי ואני התחלתי לשתות את התכולה.
״מי זאת?״
״ליילה... היא הבת של אלחנדרו.״
״חבר שלך אלחנדרו?״ שאלתי והוא הנהן.
שיט.

״ואם אני לא רוצה להתחתן איתה?״
״מייקל אתה יודע את החוקים פה. היא השידוך המושלם בשבילך, החתונה הזו תאחד בין המאפיות ויתן לכולנו שלום.״
״אבל אתם במילא בשלום לא?״
״כן אבל החתונה תחזק את השלום שלנו, אתה גם צריך להביא יורש מייקל.״ הוא אמר ואני הנהנתי ויצאתי מהמשרד שלו.

יצאתי מבית שלהם והלכתי לבניין שלנו, נכנסתי אל הבית שלי ומזגתי לי שתייה חריפה.
הוויסקי החליק בגרוני ושרף אותו.
״מייקל!״ קולה של אנג׳לינה נשמע על הדלת והיא המשיכה לדפוק, הכנסתי אותה והיא התיישבה על הספה ושמה את ידיה על מותניה.
״כן?״
״עם מי אתה צריך להתחתן?״
״ליילה.״
״אוי שיט.״ היא אמרה ואני פלטתי צחוק קטן, לילה שנאה אותי ואני שנאתי אותה.
אף פעם לא הסתדרנו.

אבא שלח לי הודעה שהחתונה תתקיים בעוד כשבועיים מהיום.
נאנחתי והתיישבתי ליד אנג׳לינה, היא שמה את ידה על כתפי וטפחה עליה. חייכתי אליה והבטתי בבטן שלה, ״את עדיין לא יודעת אם זה בן או בת?״
״לא עדיין לא,״ היא אמרה ואני רק הסתכלתי עליה, פניה היו עם הבעה מודאגת ואני הרמתי גבה כשאלה.
״כשהורדת את אמה, היא נכנסה אל תוך הבית שלה?״ היא שאלה ואני הנהנתי, ״למה?״
״יש לי תחושה לא טובה מייק...״ היא אמרה ואני קמתי מהספה, ״את רוצה שאני אלך לראות מה איתה או?״
״לא יודעת,״ היא אמרה וכשאני התקדמתי אל עבר הדלת כריסטיאן חיכה לה והם הלכו לבית שלהם.

הבטתי בשעון שעל ידי והלכתי אל החדר שינה שלי, החלפתי בגדים ולקחתי מקלחת מהירה.
נכנסתי אל המיטה אבל לא יכולתי לעצום את העיניים שלי.
עברו עשר דקות ואני קפצתי מהמיטה ושמתי חולצה במהירות, לקחתי את המפתחות של הרכב ויצאתי מהבית.

*

עצרתי בשכונה של אמה והלכתי לכיוון הבית שלה.
האורות היו סגורים וכשדפקתי על הדלת אף אחד לא ענה, הסתכלתי על החלון שיש בקומה למעלה ושמתי רגל על הגדר שלהם ועליתי למעלה.
ברגע שנכנסתי דרך החלון ראיתי ילד קטן ישן, הוא חיבק את הבובה שלו ואני הלכתי בשקט.
איפה היא לעזאזל?
פתחתי עוד דלת בשקט וראיתי את כל המחברות והספרים של אמה,
אבל היא פאקינג לא הייתה בחדר.

The Painful Torture Where stories live. Discover now