מייקל:
אמה נכנסה אל חדר השינה והיא הביטה בו ואז יצאה אל המטבח, הלכתי אחריה ולפני שהספקתי להושיט יד ולגעת בידה אבא תפס אותי ומשך אותי אחורה. אמה נעלמה בין הנשים במטבח ואבא גרר אותי למשרד שלי.
תומאס ישב בחדר והביט בשעון קיר שלי, אני מרחם על הילד.
למרות שתומאס כבר לא ילד.
הוא כבר בן כמעט שש עשרה. הוא יתחתן בעוד כמה שנים כחובה והוא שנא את זה אבל לא אמר משהו נגד זה.״למה אני פה?״ שאלתי ואבא הביט בי, ״הבן זונה שהוציא את התוכנית חטיפה שלך אצלנו במרתף-״
״אז למה אני פה לעזאזל?״ התפרצתי לדבריו של אבי והוא הרים את ידו כסימן שאני צריך לשתוק, ״אבל יש לו בן.״
״ומה אני קשור לזה?״
״כולנו קשורים לזה, אף אחד לא יודע מי הוא הבן שלו ואיפה הוא. הבן שלו יגרום לבעיות בעתיד. אתה תנוח היום ומחר אנחנו נלך למרתף וננסה להוציא מידע, אתה תישב בחדר שלך או במשרד שלך ותצפה בזה.״
״למה אני לא יכול לבוא לעזאזל? אני לא ילד קטן.״
״אתה לא ילד קטן אבל אתה לא החלמת עד הסוף ואני לא מתכוון לקחת סיכון.״ הנהנתי ואז הם דיברו על תומאס ועל הכלה העתידית שלו.
הוא רק הנהן והראה חוסר רצון.אחרי שהם יצאו אני תפסתי בתומאס והשארתי אותו איתי, ״אתה מאוד נלהב מהעניין של החתונה.״ אמרתי בצחוק והוא גיחך והנהן בראשו, ״היא כל כך מציקה מייקל אני לא יכול לשמוע אותה יותר.״ הוא אמר ברצינות ואני צחקתי.
״למה ככה?״
״היא אוכלת לי את השכל מייקל אלוהים הילדה הזאת לא סותמת!״ צחקתי בקול חזק יותר והוא המשיך להתלונן על כמה שהיא חסרת מו.כשסיימנו לדבר יצאנו ואני חיפשתי בעיניי את אמה אבל לא ראיתי אותה, ״אתה מחפש אותה?״ אמא שאלה ואני הנהנתי, ״היא בחדר שינה שלכם היא הלכה להתקלח.״ היא אמרה ואני חשבתי על אמה במקלחת ועל הגוף שלה וליקקתי את שפתיי, ״תיזהר ממני מייקל! אנחנו יוצאים למסעדה תיתן לה להתקלח בשקט ולבד.״ אמא אמרה אבל אני הייתי כבר בדרכי לחדר, ״מייקל אל תאחר!!״ היא צעקה ואני הרמתי את ידי בהסכמה.
נכנסתי אל חדר השינה והלכתי אל כיוון המקלחת והדלת הייתה נעולה, שמעתי גניחות מהמקלחת וניסיתי לפתוח את הדלת.
״אמה תפתחי את הדלת המזויינת עכשיו!״ אמרתי והיא רק גיכחה ואז גנחה בקול, אלוהים היא תהרוג אותי.הלכתי אל השולחן שלי וחיפשתי את המפתחות בזמן שהזין שלי עמד לו במכנסיים בגללה, לא מצאתי את המפתחות וחזרתי אל הדלת.
״אמה איפה המפתחות?״ שאלתי והיא צחקה, ״הם פה.״ היא אמרה ואז גנחה את השם שלי, פאק.
יצאתי מחדר השינה ורצתי אל המטבח, הוצאתי מאחת המגרות שלי את המפתחות של כל הדלתות בבית ואמא הביטה בי והתחילה לצחוק.
אבא צחק גם כן ואז הדודים המפגרים שלי צחקו איתו עליי, ״מתגעגע אליה אה?״ דייגו אמר ואני גלגלתי את עיניי.
לקחתי את המפתחות והלכתי אל החדר, ״תמהר מייקל למרות שנראלי שהחמודי שלך כבר עושה חצי מהעבודה הזאת!״ דייגו צעק ואני סגרתי את דלת השינה והתחלתי לנסות לפתוח את הדלת.
גניחותיה של אמה גברו ואז פתחתי את הדלת.
YOU ARE READING
The Painful Torture
Romansaהוא היה החלום שלי, החלום של כל בחורה בגילי. אבל אני לא יכולה להשיג אותו. הוא לא בשבילי. אני באה מבית לא פשוט והעבר שלי לא פשוט. הוא לעומתי בא מבית עם משפחה טובה, אחותו היא החברה הכי טובה שלי והחברה היחידה שלי. הייתי צריכה לשרוד רק עוד שנה אחת ב...