10

2.1K 126 93
                                    

מייקל:

במשך הנסיעה אמה הביטה מחוץ לחלון, החניתי את הרכב והיא סובבה את מבטה אליי.
״תישארי פה ברכב אני כמה דקות מגיע בסדר?״ שאלתי והיא הנהנה.

יצאתי מהרכב ונכנסתי אל המועדון ׳הפי קלאב׳, ברגע שנכנסתי ראיתי את הזונות שלנו בפינה אחת במועדון.
הן ישבו על הרצפה אחת ליד השנייה והמועדון נראה כמו אסון, מה לעזאזל קרה פה?

״איפה לעזאזל המנצ׳יני הזה מחביא את הקוד?!״ מישהו צעק במבטא רוסי כבד ואני הלכתי בשקט אל עבר הקול.
ראיתי את אחד מהשומרים של הברווטה ומהטלפון נשמע ראש הברווטה. הזקן הזה עדיין חי?

הוא המשיך לחטט בחדר של אבא ואני הוצאתי את האקדח שלי, התקדמתי והצמדתי את האקדח שלי לרקה שלו.
״תזוז מהדברים.״ פקדתי והוא הרים ידיים והתרחק לאט לאט מהשולחן של אבא שלי. ״אה זה אתה לא? המנצ׳יני הקטן? זה שכולם אומרים שהוא יותר מלחיץ מאבא שלו...״ קולו של ראש הברווטה נשמע ואני פלטתי גיחוך ויריתי ברגלו של השומר.

הוא נפל לרצפה ואני בעטתי בפניו עד שהוא איבד הכרה. ״מה אתה רוצה?״ שאלתי בתוקפנות והוא צחקק.
״זה לא משנה מה אני רוצה. זה מה שאני אשיג. ברגע שאני אשיג את הקוד של האבא המזדיין שלך אני אפוצץ אתכם. לא ישאר מכם כלום.״ הוא אמר בביטחון ואני ניתקתי את הטלפון, שלחתי לכריסטיאן הודעה והוא אמר שהוא יטפל בשומר.

יצאתי מהמשרד ושאלתי את הזונות ממתי הוא פה, הן שיתפו אותי במה שקרה במהלך הלילה ואני הנהנתי ויצאתי מהמועדון לכיוון הרכב שלי.

אמה ישבה בתוך הרכב וראיתי שתא הכפפות פתוח וידיה רועדות.
עוד פעם היא פתחה את זה בטעות?
התקדמתי לרכב וברגע שנכנסתי ראיתי שהיא בוכה, ״מה לעזאזל קרה ילדונת?״ שאלתי כשראיתי שיש על פניה סימני ידיים.

״מ-מישהו נ-נכ-נכנס לר-לרכב-״ היא בכתה ואני אימצתי אותה לחזי, הרמתי את גופה הקל והושבתי אותה על ברכיי.
היא קברה את פניה בשקע צווארי ובכתה, ליטפתי את שיערה והיא החזיקה את אחת מידיי. ״הכל בסדר, את בסדר ילדונת.״ אמרתי והיא המשיכה לבכות לצווארי.

לאחר כמה דקות שהיא נרגעה היא הביטה בפניי ואני ניגבתי את הדמעות שנשארו על פניה.
״תספרי לי מה קרה לאט אוקיי?״ היא הנהנה והתחילה לדבר, ״מישהו דפק על החלון אחקי שיצאת ואני לא עניתי לו. הוא התעצבן וניסה לפתוח את הדלת. תפסתי אותה וניסיתי להתנגד אבל ברגע שהוא הצליח לפתוח את הדלת הברך שלי פגעה בתא כפפות והוא הפתח, הוא הביט באקדח ובסכין שיש ולקח את הסכין והצמיד את זה לבטני.
הוא תפס בפניי והכריח אותי להגיד לו מי אני ואיך אני קשורה אלייך. הוא גזר חתיכה קטנה משיערי ואמר לי שעכשיו הוא יכול למצוא אותי לא משנה מה ושאני חייבת לעזור לו להןריד אותך.״ היא התחילה לבכות שוב ואני הבטתי בשיערה, המזדיין הזה חתך חתיכה קטנה משיערה החום.

The Painful Torture Where stories live. Discover now