אמה:
לא הצלחתי לישון.
כל הלילה מחשבות משונות רצו בראשי, ישבתי באמצע המיטה והדמעות זלגו על לחיי אחת אחרי השנייה.
כל הזכרונות הרעים מהילדות תקפו אותי והבכי שלי התגבר, החדר היה חשוך ואני הייתי חייבת לצאת החוצה.
הרגשתי כלואה.יצאתי מהחדר בשקט ויצאתי בצעדים קטנים ושקטים אל עבר הדלת, יצאתי מהדלת הראשית ורצתי אל המעלית.
כשהגעתי לכניסה יצאתי החוצה וראיתי את השכונה שמייקל גר בה, הלכתי יחפה ועברתי על פני כל המכוניות והאנשים שהביטו בי מוזר.הרגשתי שאני הולכת לאיבוד אבל המשכתי ללכת בלי לעצור לרגע, הדמעות התייבשו על לחיי וכשפניתי עוד פעם לעוד רחוב שמעתי צעדים מאחוריי.
סובבתי את ראשי וראיתי את דמותו.
הוא עמד שם עם חיוך מגעיל על פניו ואני התחלתי לרוץ, רצתי וצעקתי לעזרה אבל אף אחד לא שמע אותי.
הוא רץ אחריי והלב שלי עשה סלטות בתוך חזי.
״את חושבת שאת יכולה לברוח ממני ילדה מזויינת?! את חושבת שאני לא אמצא אותך?! את שייכת לי חתיכת ילדה מטומטמת ואת הולכת לשלם על זה שברחת לי!״ הוא צעק ואני פלטתי צווחה כשידו תפסה במותניי.נפלתי על הרצפה כשהוא מעליי ומשקל גופו הכביד עליי.
כשהוא קם מעליי הוא תפס בי והרים אותי ביחד איתו, בעטתי בגופו וניסיתי להתנגד אבל הוא לא הפסיק.
הוא הכניס אותי אל הרכב שלו ונסע אל הבית, שמעתי צחקוקים גבריים וידעתי בדיוק מה יקרה.זה לא קרה מאז הפעם האחרונה שברחתי, לפני שנתיים.
נכנסו אל הבית והוא לקח אותי אל העליית גג, הוא שם כיסוי עיניים על עיניי והחושך תקף אותי.
הרגשתי את ידיהם של החברים שלו והם צחקו ואחד מהם הרים אותי וזרק אותי על המזרן שהיה מונח באמצע.
שמעתי קרע של בגדים וכשהקור פגע בגופי הבנתי שהבגדים שנקרעו היו שלי, ״בבקשה א-אל ת-תעשה א-את זה.״ התחננתי אבל כולם צחקו ביחד.
״פאק את כל כך יפה אבל את הילדה רק שלי.״ קולו של אבי נשמע ואני עצמתי את עיניי חזק, אני לא רוצה להיות פה איתו.הוא נכנס אליי בבת אחת ואני צעקתי, הכאב היה בלתי נסבל והדמעות שלי פרצו במכה אחת.
הוא תפס את השיער שלי והטיח את ראשי, הוא עשה זאת כמה וכמה פעמים ואז הכל נהיה חשוך.
הרגשתי הקלה בגופי והכל נעצר.*
כשפתחתי את עיניי הכיסוי מעיניי היה זרוק על הרצפה לידי ואני הבטתי באבי, הוא שכב על הכיסא עירום עם בקבוק שתייה בידו.
חבריו היו שכובים ברחבי החדר עירומים גם כן ואני הבטתי בכל הקונדומים המשומשים שזרוקים על הרצפה.לקחתי את הסדין מהמיטה ויצאתי בשקט, ירדתי במדרגות וראיתי את אימי.
״הנה הזונה שלי.״ היא אמרה והיא הייתה מסריחה מאלכוהול, היא חייכה חייך עקום ואני עמדתי שם על הסדין על גופי.
״את מספקת אותם כל כך טוב, את ילדה כל כך טובה.״ היא אמרה ואני הנהנתי ובאתי לעקוף אותה אבל היא חסמה את דרכי ותפסה בידי.
״אני שונאת אותך! בגללך הוא לא רוצה להיות איתי! אני אהרוג אותך!!!!״ היא צעקה עליי ודחפה אותי אחורה, נפלו אחת על השנייה והיא משכה בשיערי.
YOU ARE READING
The Painful Torture
Romanceהוא היה החלום שלי, החלום של כל בחורה בגילי. אבל אני לא יכולה להשיג אותו. הוא לא בשבילי. אני באה מבית לא פשוט והעבר שלי לא פשוט. הוא לעומתי בא מבית עם משפחה טובה, אחותו היא החברה הכי טובה שלי והחברה היחידה שלי. הייתי צריכה לשרוד רק עוד שנה אחת ב...