4

1.9K 127 81
                                    

אמה:

הנשימות שלי כבדות ואני רואה אותו.
מעליי.
אני מבקשת ממנו לשחרר אותי אבל הוא לא עוזב אותי.
הוא ממשיך לחדור אליי ובאיזשהו שלב הוא מכסה את פי בעזרת ידו, ״הצעקות שלך אלוהיות ילדה שלי.״ הוא גונח ואני לא מצליחה לעצור את הדמעות שזולגות על פניי.
מישהו נוגע בכתפי ואני צורחת.

אני יודעת שהוא פה, הוא כאן בשביל לקחת אותי שוב פעם.
הוא תמיד עושה את זה.
הוא תמיד מגיע בלילה כשיש חושך.
״ת-תלך ממני!!!״ אני צורחת ובועטת בשמיכה שלי בשביל לנסות לבעוט בו, ידיים חזקות תופסות את גופי ואני ממשיכה לצעוק ולהשתולל.
״פאק ילדונת זה רק אני.״ קול מוכר נשמע ואני עצרתי אבל לא פתחתי את עיניי, אולי הוא עובד עליי?
הנשימות הכבדות שלי נשמעות בחדר ואותם ידיים חזקות מחבקות אותי בזמן שאני בוכה.

״תפתחי עיניים.״ הוא הורה לי ואני פקחתי את עיניי לאט לאט, דמותו של מייקל הייתה ברורה אבל הדמעות בעיניי טישטשו אותו.
״ה-הוא יחזור מ-מייקל.״ בכיתי וראשי התנגש בחזה שלו, ידו החזיקה את ראשי כשאני בכיתי לתוך חזהו.

״את בטוחה עכשיו ילדונת,״ קולו היה שלו ורגוע בזמן שאני המשכתי לבכות, ״הוא ת-תמיד חוזר א-אתה ל-לא מבין.״ אמרתי בלחץ וידיו חיבקו אותי.
״כשאת איתי את בטוחה, אם הוא ינסה לפגוע בך אני אפגע בו בסדר?״ הוא שאל ואני הנהנתי ולאחר כמה דקות הבכי שלי פסק.
זזתי אחורה במיטה והבטתי אל תוך עיניו, הוא היה לבוש במכנס טרנינג בלבד ואני תהיתי אם הפרעתי לו בשינה.
״ה-הערתי אותך?״ שאלתי והוא הניד בראשו לשלילה, ידעתי שהערתי אותו כי כשהוא יצא מהחדר הוא רמז שהוא הולך לישון.

״את רוצה לחזור לישון?״ הוא שאל ואני היססתי מפחד. זזתי באי נוחות במיטה ותחבתי את שיערי מאחורי אוזניי.
״אני אשאר איתך.״ הוא הבטיח ואני התקדמתי לעברו, ״א-אתה לא ח-חייב ל-לעשות את זה מ-מייקל.״ אמרתי אבל הוא לא הקשיב לי.
ידיו אחזו במותניי והשכיבו אותי על חזהו, הוא נשכב אחורה וראשי היה מונח על חזהו.
ידיו עטפו אותי והוא כיסה אותנו בשמיכה, ״לכי לישון ילדונת.״ הוא אמר ואני עצמתי את עיניי כשהוא לידי.

פתחתי את עיניי ואור השמש הכה בי.
מצמצתי כמה פעמים והבטתי סביבי, הסתכלתי על הידיים הגדולות שעוטפות אותי וזיהיתי את הקעקועים האלו.
הרמתי את ראשי וראיתי את פניו של מייקל, עיניו היו עצומות ושיערו הכהה היה זרוק על מצחו.
ידיי היו על החזה שלו כמו ראשי ואני ניסיתי לצאת מהמיטה מבלי להעיר אותו אבל כמובן שנכשלתי, בשנייה הראשונה שזזתי מגופו עיניו נפקחו ואני התרוממתי לישיבה.
ידיו עדיין היו על גופי וחיוך נפרש על פניו, חייכתי אליו בחזרה וסרקתי את החדר.
״את רוצה להיכנס להתקלח?״
״א-אין לי ע-עוד ב-בגדים.״
״אני אביא לך,״ הוא אמר ואני הנהנתי. קמתי מהמיטה והלכתי אל כיוון המקלחת שבחדר.

The Painful Torture Where stories live. Discover now