6

2K 130 58
                                    

אמה:

״ילדה מזויינת אני שונאת אותך!״
״תמצצי לי עוד, פאק כן.״
״תלכי אליו לחדר הוא לא יעשה לך כלום ילדה שלי.״
״תיהיי בשקט חתיכת זונה.״
״את לא טובה מספיק בשבילם! את צריכה להיות טובה יותר בשבילם!״
״תשימי פוטר אף אחד לא צריך לראות את הגוף שלך.״
״את לא מספרת לאף אחד מה קורה בבית ברור?!״
״אח שלך יהיה בסדר אבל אני לי קשה אז תיהיי ילדה טובה בשביל אבא.״

כל הזכרונות מהילדות הגיעו בבום וראשי היה מסוחרר.
פקחתי את עיניי והאור הלבן סינוור אותי, כל הגוף שלי כאב ואני הזזתי את ראשי ימינה ושמאלה.

״תיזהרי,״ קול שקט נשמע ואני הפסקתי להזיז את ראשי. ראיתי מטושטש אנשים עומדים מעליי ומיד גופי נלחץ.
זה הם.

פתחתי את פי וצעקתי, קולי היה צרוד ושמעתי דלת נפתחת ואנשים מדברים וצועקים.
״תעופו כולכם מהחדר המזויין הזה!״ שמעתי קול מוכר צועק ולאחר מכן דלת נסגרה. עצמתי את עיניי כדי לא לראות את הדמות שיש בחדר אבל הרגשתי מגע עדין על פניי.

״היי ילדונת, זה רק אני ואת פה.״ קולו העמוק של מייקל נשמע ואני פתחתי את עיניי, פניו היו קרובות לפניי והרגשתי את נשימתו החמה על שפתיי.
אגודלו ליטפה את הלחי שלי ואני בהיתי בשפתיו, הוא כחכח בגרונו והתרחק ממני קצת. ״מה קרה ילדונת?״ הוא שאל ואני נשכתי את שפתיי.
״הוא ת-תמיד שם.״ אמרתי בקול שקט והוא התיישב על המיטה, ״הוא לא יגע בך ילדונת, אני מבטיח לך.״
״א-אתה לא י-יכול להבטיח דבר כ-כזה.״ אמרתי והוא הביט בי ושם את ידו על ליבו, ״אני נשבע לך שאני אגן עלייך בחיי.״ הוא אמר ועיניי נפערו בשוק.

״א-אני צריכה להתחיל ל-לחזור לבית ס-ספר,״
״אוקיי...״
״אם ה-הוא יבוא ל-לשם?״ שאלתי ומייקל הוציא את הטלפון שלו, הוא סימס משהו למישהו ולאחר דקה הוא פתח את פיו ודיבר.
״יהיה לך שומר ראש בבית ספר.״
״מ-מה?״
״שמעת אותי ילדונת, הוא יחכה לך כל הזמן מחוץ לכיתה שבה תלמדי וילווה אותך לכל מקום.״

שלחתי אליו חיוך קטן והוא חייך את החיוך המקסים שלו, דפיקה חזקה נשמעה על הדלת ואותה אישה בלונדינית נכנסה לתוך החדר עם בגדים מפוארים.
״קדימה מייקל אני צריכה ללכת לבחור שמלת כלה ואתה צריך לבוא לעזור לי.״
״תקחי את אחת החברות שלך או משהו.״
״הן באות גם אל דאגה אבל אתה זה שצריך לבחור את ההלבשה התחתונה שאיתה אתה תזיין אותי בליל הכלולות.״ היא אמרה ולחיי האדימו מהמשפט שלה, מייקל הביט בי וחייך חיוך קטן ואז הביט בבלונדינית.

״תצאי מפה ליילה.״
״אני מחכה שתבוא איתי.״ היא אמרה בקול תוקפני ומייקל קם מהמיטה והביט בה, ״תקשיב מייקל לא אכפת לי שהיא המאהבת שלך לבינתיים אבל כשאני ואתה נתחתן זה לא יקרה. אם אתה תמשיך להיות איתה כשאנחנו נתחתן יהיה חבל.״ היא אמרה ויצאה מהחדר בסערה.

The Painful Torture Where stories live. Discover now