26

1.5K 108 23
                                    

מייקל:

ניקיתי את אמה וחזרתי לעבוד במחשב, הלכתי למשרד שלי ועבדתי על טפסים שהייתי צריך לקרוא ולעבור עליהם.
אמה לא יצאה לי מהראש.

דיברתי עם לוקאס ודיברנו על המשלוח שצריך לצאת. ״אתה צריך לבוא איתנו. הרוסים ינסו להתנקש במשלוח הזה ולגרום לסכסוך.״ הוא אמר ואני הסכמתי איתו, המשכנו לדבר ולסדר את הפרטים.
העברה של הסמים היא בין הדברים הכי קשים, נשקים אתה יכול להבריח פה ושם אבל תמיד יהיה נוכל שיקח חלק מהסמים בשבילו ויעלים עין.
לא במשמרת שלי.

הרגשתי ידיים קטנות וחמימות על גבי ולפני שידעתי מה קורה אמה התיישבה עליי ברגליים פשוקות. היא הניחה את ראשה על החזה שלי ועצמה את עיניה. פאק היא מוטשת בטח.

״סליחה אם אני מפריע לך, א-אני יכולה ל-ללכת חז-״ היא אמרה ואני קטעתי אותה באמצע, ״ששש תשימי את הראש שלך.״ אמרתי והיא השתתקה וחיבקה את מותניי.
עברתי על הכמות של הסמים שאנחנו צריכים להעביר והיום בערב אני אבדוק את זה בעיניי.
אף אחד לא יזיין לי את המשלוח הזה.

השעות עברו כל כך מהר ולפני ששמתי לב כבר הגיעה שעת הערב, ״אתה צריך לאכול משהו מייקל,״ קולה של אמה הוציא אותי מהמחשבות שלי והנהנתי. ״אני יוצא היום לעבודה ילדונת אוקיי? אני אגיע בלילה אני מבטיח.״ אמרתי והיא נישקה את צווארי.

קמתי מהכיסא שלי ורגליה של אמה נכרכו סביב מותניי, ידיה היו מאחוריי עורפי ואני שמתי יד על התחת שלה כדי לוודא שהיא לא נופלת. עיניה היו עצומות והנשימות שלה היו סדירות ושקטות.
היא ישנה.
לקחתי ענבים ואכלתי אותם אחרי ששטפתי אותם, אני צריך לשמור על בטן ריקה יחסית.

נישקתי את ראשה של אמה ופאק היא יפהפייה, ישבתי על הספה והמשכתי לנשנש ענבים. פתחתי את הטלוויזיה והדבר הראשון שראיתי היה כותרת על חטיפה של ילד צעיר.
הגברתי את עוצמת השמע של הטלוויזיה וכמעט נחנקתי ממה ששמעתי.

״ילד קטן נחטף וצילומים שלו מפורסמים ברחבי העולם. החוטפים מחפשים מישהו בשם מייקל מנצ׳יני והילד הוא בן ערובה. על פי מה שאנחנו יודעים המשטרה מנסה לעשות הכל אבל לאט לאט כוחות המשטרה נפחתים. החוטפים לא מוכנים למסור עוד מידע על מה שהם רוצים, הם רוצים אותך מייקל מנצ׳יני.״ הכתבת אמרה ואני הבטתי באמה.
אח שלה.

שמו של לוקאס הופיע על מסך הטלפון שלי ואני עניתי, ״אני מניח שראית מה קורה בחדשות כן?״ הוא שאל ואני לא הוצאתי מילה מפי, ״אנחנו צריכים לצאת עכשיו.״ הוא אמר ואני ניתקתי את הטלפון.

הלכתי לחדר השינה והשכבתי את אמה במיטה בזהירות, כיסיתי את גופה ונשקתי לראשה. ״אני אביא אותו חזרה.״ לחשתי ויצאתי מהחדר.
לקחתי את הנשקים שלי וקראתי למאבטחים שישמרו על אמה.

The Painful Torture Where stories live. Discover now