18

1.7K 123 43
                                    

אמה:

פחדתי כל כך.
ברגע שהייתי בידיו של מייקל ידעתי שאני בטוחה, שאף אחד לא יפגע בי עכשיו.

הלכנו אל חדר הלידה ועמדנו מבחוץ, ראינו את כריסטיאן מחזיק לאנג׳לינה את היד בזמן שהיא בוכה מכאב.
ידי הייתה שלובה בידו ולאחר כמה רגעים האחות הביאה לה את התינוק שלה, היא חייכה אל כריסטיאן בזמן שהוא נישק את ראשה.
רפאל ואורורה נכנסו לחדר וחיבקו את אנג׳לינה, ״בואי נלך להיות איתה כמה דקות ואז נלך הביתה אוקיי ילדונת?״ הוא אמר ואני הנהנתי.

אנג׳לינה הייתה נראית כל כך מאושרת כשהיא החזיקה את הילד שלה, אחרי שהיא התעקשה שנספר לה מה קרה היא החליטה שהיא לא נשארת בבית חולים.
״את צריכה להישאר פה מלאך.״
״לא כריסטיאן! ואם הם יחליטו לתקוף שוב? אני רוצה להיות בבית עם התינוק.״ היא אמרה וכריסטיאן דיבר עם רפאל ואז הם הסכימו איתה.

אחרי שכריסטיאן התווכח עם האנשים בבית החולים חזרנו כולם הביתה והיינו בביתה של אנג׳לינה.
כריסטיאן תמך בה בזמן שהיא הלכה עם התינוק ביד, החדר שלו היה נראה כל כך חמוד ואני נזכרתי באחי הקטן.

בהיתי בתמונות של מייקל ואנג׳לינה על הקיר של הסלון ונזכרתי בפעם ההיא שקניתי גלידה לי ואז אבא שלי לקח לי אותה ואמר שאני צריכה להישאר רזה, כמה דקות אחר כך דילו נכנס לחדר שלי והביא את הגלידה שלו והוא נתן לי לאכול איתו.

״את בסדר ילדונת?״ קולו של מייקל נשמע מאחוריי ואני ניגבתי את הדמעות שלא שמתי לב שזלגו בכלל במורד פניי, הסתובבתי אליו עם חיוך על פניי והוא התקדם אליי ופתח את זרועותיו.
נכנסתי ביניהם והוא כרך את ידיו סביבי.
״את מתגעגעת אליו?״ הוא שאל ואני הנהנתי, ״מזל שהוא פה.״ הוא אמר ואני מיד התרחקתי ממנו.

הדלת נפתחה ודילן נכנס עם שומר ראש, ברגע שהוא ראה אותי הוא רץ אליי ואני ירדתי על ברכיי וחיבקתי אותו.
״התגעגעתי אלייך אמה,״ הוא אמר בבכי ואני חיבקתי אותו כל כך חזק, ״אני גם התגעגעתי אלייך קופיף קטן שלי.״ אמרתי והוא הניח את ראשו על כתפי.

״אתה בסדר?״ שאלתי אותו והוא הביט בעיניי והנהן, ״את יודעת שהכרתי חבר חדש?״ הוא שאל ואני חייכתי אליו וניגבתי את הדמעות מעיניי.
״מי זה?״
״קוראים לו לוקה, הוא הבן של אורורה ורפאל. את יודעת שאורורה מכינה אוכל ממש ממש טעים?״ הוא אמר ואני שמחתי לראות אותו מחייך.

ראיתי את מייקל מאחוריו וקמתי על רגליי, ״דילן!!!״ קולו של לוקה נשמע והוא רץ לכיוונו עם כדור.
״לוקה!!!״ דילן צעק בחזרה ורץ אל לוקה, הם התחילו לשחק בכדור ואורורה ורפאל הביטו עליהם מהצד.

The Painful Torture Where stories live. Discover now