אמה:
גופו רכן מעל גופי והוא רק שתק אחרי מה שאמרתי.
״פ-פשוט תתעלם מ-ממה שאמרתי אוקיי?״ אמרתי בלחץ והוא הנהן.קירבתי את שפתיי אל שפתיו ונישקתי אותו, הוא פתח את פיו ולשונו גלשה אל פי ושיחקה עם לשוני.
שפתיו ירדו לצווארי ואני הטתי את ראשי כדי שהוא יקבל גישה יותר טובה לצוואר שלי.שפתיו ירדו לאט לאט ונישקו כל חלק בגופי, אחזתי בעורפו בזמן שהוא הרים את החולצה שלי ונישק את בטני.
העפתי את החולצה שלי הצידה וגנחתי כשפיו החם התעסק עם החזה שלי, ״אוי אלוהים.״ גנחתי והוא ירד עם פיו אל איברי.
הוא הוריד לי את המכנסיים לאט לאט ולאחר מכן הוא הוריד לי את התחתונים.תפסתי במכנסיים שלי והורדתי אותם במהירות, הוא פשט את החולצה ונשאר מולי רק עם בוקסר.
אני לעומתו הייתי עירומה לגמרי.
״את בטוחה שאת רוצה לעשות את זה ילדונת? אל תרגישי חייבת. אני לא רוצה שתעשי את זה כי את מרגישה לחץ, אני רוצה שתעשי את זה כי את רוצה את זה.״ הוא אמר ואני הנהנתי עם חיוך על שפתיי.ליקקתי את שפתיי ברגע שהוא הוריד את הבוקסר שלו, הוא רכן מעליי והושיט יד למגירה ליד המיטה.
הוא הוציא קונדום ואני הבטתי בו בציפייה, הוא חייך אליי את החיוך הזדוני שלו והושיט לי את הקונדום.
״מ-מה אני אעשה עם ז-זה?״ שאלתי בשקט והוא רכן כך ששפתיו ריחפו מעל שפתיי.
״אם את רוצה שאני אזיין אותך ילדונת קדימה, שימי את זה.״ הוא אמר ואני בלעתי את רוקי. לקחתי את העטיפה ממנו ופתחתי אותה בידיים רועדות.נשמתי עמוק והוצאתי את הקנדום מהעטיפה, הבטתי בזין שלו ונגעתי בו בעדינות עם אגודלי.
גלגלתי את הקונדום עליו והוא נשף לאוזני, ״אני אשאל פעם אחרונה ילדונת? את בטוחה?״ הוא שאל ואני הנהנתי ונישקתי את שפתיו.ידיו הגדולות היו מונחות לצידי ראשי ואני הבטתי מטה, הסתכלתי על איך שאני פתוחה בשבילו.
אלוהים זה מביך.
הוא קירב את פיו לצווארי ואז שם את ראשו בשקע צווארי כשהתחיל להיכנס לתוכי לאט לאט.״פאק את כל כך צרה ילדונת,״ מייקל גנח לאוזני ואני פלטתי גניחה כשהוא נישק את צווארי. ברגע שהוא נכנס כולו עד הסוף הוא הביט בי ונישק את שפתיי.
כרכתי את ידיי סביב עורפו ושיחקתי עם שיערו, הוא זז לאט בתוכי והעונג שהרגשתי היה אלוהי.שמתי את רגליי סביב מותניו והרמתי את אגני אליו, ״מייקל מהר יותר,״ גנחתי כשהוא יצא ונכנס. הבטתי בנקודה שבה הגופים שלנו מתחברים ובעיניי עלו דמעות של אושר.
לא חשבתי שאני אהנה ממגע.הוא פיזר נשיקות על פניי עד שהגיע אל שפתיי, לשונו החליקה אל תוך פי ופיו בלע את גניחותיי.
הרגשתי צמרמורת בעמוד השדרה וירכיי החלו לרעוד קלות, מייקל תפס הרים את רגליי והניח אותם על כתפיו כך שהייתה לו גישה יותר טובה אל הכוס שלי.
״אוי אלוהים מייקל.״ גנחתי והוא גיחך כנגד שפתיי, ״תגמרי סביב הזין שלי ילדונת. את נראית כל כך טוב. לוקחת את כל הזין שלי כמו ילדה טובה.״ הוא אמר בגניחה ואני לא יכולתי לעצור את עצמי.
גנחתי בקול ועיניי התגלגלו לאחור מרוב עונג. זיעה כיסתה את גופינו והוא הניח את מצחו על מצחי.
הרגשתי את עצמי מתרפה סביבו לאט לאט ואז הרגשתי אותו מתרוקן אל תוך הקונדום.
YOU ARE READING
The Painful Torture
רומנטיקההוא היה החלום שלי, החלום של כל בחורה בגילי. אבל אני לא יכולה להשיג אותו. הוא לא בשבילי. אני באה מבית לא פשוט והעבר שלי לא פשוט. הוא לעומתי בא מבית עם משפחה טובה, אחותו היא החברה הכי טובה שלי והחברה היחידה שלי. הייתי צריכה לשרוד רק עוד שנה אחת ב...