אמה:
קמתי בבוקר וראיתי את מייקל, עיניו היו עצומות ואני נישקתי את שפתיו בעדינות.
עליתי מעליו וירדתי עם שפתיי אל צווארו, נישקתי את חזהו העירום ואת שרירי בטנו. השרירים שלו היו קשים ואני הוצאתי את לשוני וליקקתי את עורו החם.
ירדתי אל הבוקסר שלו והורדתי אותו עד שהזין שלו השתחרר והיה צמוד לשפתיי. הוצאתי את לשוני והעברתי אותה מבסיס איברו עד הקצה, ליקקתי את טיפת הזרע שיצאה והכנסתי אותו לפי.
ידו של מייקל תפסה בשיערי ואני ינקתי את הזין שלו, לשוני שיחקה עם קצה הזין שלו ואני הרפיתי את השרירים של גרוני והכנסתי אותו עמוק יותר.
דמעות נקוו בעיניי אבל זה לא עצר אותי, מייקל פלט גניחה עמוקה והוא דחף את האגן שלו למעלה.
״תכניסי אותי עד שקצה האף שלו נוגע במותניים שלי ילדונת.״ הוא אמר ואני הנהנתי והרמתי את עיניי כדי להביט בו.
עיניו הביטו בי בתשוקה ואני הכנסתי עוד, סנטימטר אחר סטנימטר, ״תרפי את הגרון שלך.״ הוא אמר ואני עשיתי את מה שהוא אמר. עוקבת אחדי ההוראות שלו.
״ילדה טובה,״ הוא גנח כשהאף שלי נגע במותניים שלו, נחנקתי מקצה הזין שלו והוא ליטף את ראשי והחזיק בעורפי.ליקקתי את הזין שלו והוא יצא ממני חלקית ונכנס עד הסוף שוב פעם, ״פאק אמה, את אוהבת את זה שאני מזיין לך את הפה?״ הוא שאל ואני הנהנתי עם עיניים דומעות. הוא שלח את ידו השנייה וליטף את צד פניי,
״תיגעי בעצמך ילדונת.״ הוא אמר ואני לא היססתי ושלחתי יד אל הכוס שלי. גנחתי סביב הזין שלו כשליטפתי את הדגדגן שלי.
הוא לא הפסיק לזיין את הפה שלי ואני הכנסתי שתי אצבעות אל תוך הכוס שלי, לא לקח לי הרבה זמן כדי לגמור כי רק המראה שלו מזיין את הפה שלי גרם לי לצמרמורת בגוף.
זיינתי את עצמי על האצבעות שלי וראיתי את שרירי בטנו מתכווצים, ״אני כל כך קרוב אמה. אל תעצרי ילדונת.״ הוא פקד ואני המשכתי למצוץ את הזין שלו ולזיין את עצמי.
״פאאאקקקק.״ גנחתי סביב הזין שלו וגמרתי סביב האצבעות שלי, הרגשתי את הכוס שלי מתכווץ על האצבעות שלי ואז הרגשתי את הנוזל החם של מייקל.
הוא גנח והשפריץ בתוך גרוני ואני בלעתי כל טיפה, הרגשתי את השפיך שלו ממלא את פי ואז הוא יצא ממני ואני הצמדתי את שפתיי אל קצה הזין שלו.
טיפת זרע זלגה במורד סנטרי והוא לקח את האגודל שלו והרים את הטיפה, הוא קירב את האגודל אל שפתיי ואני פתחתי את פי ומצצתי את הטיפה מהאגודל שלו.מייקל משך אותי אליו ונישק את שפתיי, ״את קסומה אמה.״
״אתה מתכוון שהפה שלי קסום?״ שאלתי בחיוך והוא חייך חיוך רחב שיניים, החיוך הזה המיס אותי ואני חיבקתי אותו. כרכתי את זרועותיי סביב צווארו והוא ליטף את גבי.״את רוצה ללכת לאכול?״ הוא שאל ואני הנהנתי. התלבשנו וניקינו את עצמנו ואז יצאנו מהבית.
לא הדירה שלו.
הבית.
YOU ARE READING
The Painful Torture
Romansaהוא היה החלום שלי, החלום של כל בחורה בגילי. אבל אני לא יכולה להשיג אותו. הוא לא בשבילי. אני באה מבית לא פשוט והעבר שלי לא פשוט. הוא לעומתי בא מבית עם משפחה טובה, אחותו היא החברה הכי טובה שלי והחברה היחידה שלי. הייתי צריכה לשרוד רק עוד שנה אחת ב...