33

1.1K 59 26
                                    

מייקל:

אלוהים אמה היא כמו אלה בסקס.
אני אפילו לא צוחק.
כשהיא רכבה על הזין שלי כמעט גמרתי רק מהמראה.

היא שכבה לידי ועיניה היו עצומות, נשימותיה היו סדירות והנחתי שהיא ישנה. שמעתי צעדים שמתקרבים לחדר ואני כיסיתי את גופה של אמה בשמיכה. הרופא שלנו נכנס והוא התקדם אליי, ״אדון מנצ׳יני זה מסוכן שהיא ישנה ככה לידך. אתה פצוע קשה.״
״אל תדאג דוק.״ אמרתי והוא הנהן, ״אדון מנצ׳יני אתה צריך להפסיק לעשות פעילויות שיכולות לפתוח את התפרים שלך ולגרום לנזק.״
״איזה פעילויות בדיוק?״
״אתה לא תוכל להתאמן במשך כחודש ואתה לא תוכל לבצע סקס.״
״כן...״ אמרתי והרופא פער את עיניו כשההבנה הכתה בו. ״זה מסוכן לפצעים שלך.״
״מה זה שווה לחיות ללא סכנה?״ קרצתי והוא הניד את ראשו מצד לצד ואז יצא מהחדר.

במהלך הזמן שאמה ישנה אני פשוט חשבתי על מה יקרה מעכשיו ועל התינוק בבטן שלה. אחת מאחיות הבית חולים נכנסה והיא החזיקה טפסים בידה.
״אדון מנצ׳יני אני צריכה שתחתום על הטפסים האלה, אביך אמר שהוא משחרר אותך מהבית חולים היום כדי שתהיה בהשגחה ביתית.״ היא אמרה ואני הנהנתי. לקחתי את העט וחתמתי על הטפסים ושנייה לפני שהיא יצאה מהחדר היא הסתובבה והניחה את הטפסים על מיטתה של אמה.

היא חייכה וסידרה את הציצים המזוייפים שלה ואני גלגלתי את עיניי, אלוהים איזה זונה נואשת. היא פתחה את פיה לדבר אבל אני מהר דיברתי, ״לא משנה מה את רוצה התשובה היא לא עכשיו תעופי מכאן או שאני צריך להזכיר לך שהבית חולים הזה בבעלותי?״ אמרתי והיא סגרה את פיה בשוק ויצאה מהחדר עם הטפסים.
״אני יודע שאת לא ישנה ילדונת...״
״איך אתה יודע?!״
״דבר ראשון, הנשימה שלך השתנתה ודבר שני, את קיללת בשקט.״
״שמעת את זה?״
״כן,״ אמרתי בגיחוך והיא צחקה.

נישקתי את רקתה והיא התכרבלה לידי, ״אני אוהבת את זה שאתה עונה להן.״ היא הודתה בשקט ואני חייכתי לעצמי. ״אני עונה להן את האמת ילדונת. אני שלך ואף אחת לא תשנה את זה, אלא אם כן את תחליטי שאת לא רוצה שאני אהיה שלך ואז זה כבר סיפור אחר כי אני-״ לא סיימתי את המשפט שלי ושפתיה של אמה התנגשו בשלי.
״אני רוצה אותך מייקל וזה אף פעם לא ישתנה.״ היא אמרה כנגד שפתיי ואני חייכתי אליה.

אמה התיישבה ואז הביטה לרצפה והרימה את התחתונים הקרועים שלה. ״מייקל.״ היא הראתה לי אותם ועשתה פרצוף חמוץ, משכתי את כתפיי בתמימות וחייכתי אליה. לקחתי את התחתונים שלה ובאתי לקרב אותם לפניי אבל היא משכה בידי בעדינות וצקצקה בלשונה.
״אתה חולה נפש.״
״תספרי לי משהו שלא ידעתי לפני ילדונת.״ אמרתי והיא חייכה ונישקה את שפתיי בעדינות.

אבא שלי נכנס לחדר ואמה התיישבה על התחתונים שלה בניסון להסתיר אותם, הייתה בידו שקית והוא התיישב לידי והוציא לנו אוכל שאמא הכינה כארוחת בוקר.
״היום אתם תחזרו הביתה אמה את רק צריכה לחתום על הטפסים אני אבקש שיביאו לך אותם.״ אבא אמר ואמה הנהנה בחיוך קטן.
אמה אכלה כריך שאמא שלי הכינה ואני הבטתי בה אוכלת ואבא קם להביא את הטפסים שלה.

The Painful Torture Where stories live. Discover now