אמה:
אחרי כל כך הרבה זמן הרופא יצא מהחדר ניתוח וכולנו קמנו, ״הניתוח עבר בהצלחה אבל אנחנו לא יודעים מתי הוא יתעורר. ניסינו לעשות את כל מה שיכולנו במהלך הניתוח כדי שהוא יתעורר ישר אחרי אבל הוא איבד המון דם.״ הרופא אמר ואורורה קרסה על הרצפה בבכי, רפאל תפס אותה וחיבק אותה בזמן שהיא בכתה.
דמעות זלגו במורד פניי ואני התקדמתי אל הרופא, ״רק בן משפחה אחד יכולה להיכנס עכשיו.״ הוא אמר ואני הבטתי באורורה.
היא הנהנה בראשה לאישור ואני הלכתי אליה, ״תיכנסי אורורה.״
״לא מותק, את אישתו תיכנסי.״ היא אמרה בזמן שהיא מנסה לעצור את הבכי ואני חיבקתי אותה, ״תיכנסי לראות אותו אורורה, אני אחכה. הוא הבן שלך.״ אמרתי והיא הנהנה וחיבקה אותי.לאחר כמה שניות היא הלכה עם הרופא והם נכנסו אל החדר שלו, חזרתי לשבת בכיסא שלי ורפאל התיישב לידי.
״תודה אמה.״ הוא אמר ואני הבטתי בו, ״זה לא מובן מאליו,״
״היא אמא שלו.״ אמרתי והוא חייך.
״ואת אישתו.״
״זה לא יותר חשוב, אני אראה אותו אחר כך היא צריכה את זה.״ אמרתי והוא הנהן וחייך אליי.אחרי שאורורה יצאה רפאל החליט לקחת אותה הביתה, ״אמה את נשארת פה?״ לוקאס שאל ואני הנהנתי.
הוא עזב עם איזבלה ורפאל אמר לי שהם הולכים לאנג׳לינה, שומרים נכנסנו אל הבית חולים ועמדו ליד החדר של מייקל.
״את בטוחה שאת נשארת?״ רפאל שאל ואני חייכתי אליו והנהנתי, אחרי שהם הלכו אני התיישבתי חזרה בכיסא שלי ואז הרופא הגיע אליי.״את יכולה להיכנס אליו גברת מנצ׳יני...״ הוא אמר ואני לא חיכיתי שנייה ונכנסתי אל החדר שלו.
הוא שכב שם במיטה כשהוא מחובר לכל כך הרבה מכשירים, התיישבתי לידו ואצבעותיי טיילו על פניו בזהירות רבה.
דמעות זלגו במורד פניי ואני הנחתי את ידיי על ידיו.אסור לו למות.
צפצוף מחריש אוזניים העיר אותי והדלת נפתחה בבום ורופאים ואחיות נכנסו אל החדר בריצה. הם הרחיקו אותי ממייקל וגופו רעד.
״אנחנו צריכים שתצאי.״ הרופא תקף אותי ואני הבטתי בו בפנים רציניות, ״אני לא עוזבת אותו.״ תקפתי חזרה והוא תפס בי.
״את חייבת לצאת!״
״אני לא עוזבת אותו שוב! הוא בעלי אני לא יוצאת!״ צעקתי עליו והוא תפס אותי וגרר אותי החוצה, ניסיתי להתנגד לו אבל כשראיתי שהרופאים צועקים אחד על השני פקודות הבנתי שאני צריכה לצאת.ישבתי שם בוכה על הכיסא ואחרי חצי שעה הם יצאו וסימנו לי להיכנס, ״הוא בסדר עכשיו, הדופק שלו עלה באופן חד ומשמעותי ולכן היינו צריכים לוודא שהכל בסדר איתו. את יכולה לחזור לבפנים.״ הוא אמר ואני מיד קמתי מהכיסא ורצתי אל תוך החדר.
YOU ARE READING
The Painful Torture
Romanceהוא היה החלום שלי, החלום של כל בחורה בגילי. אבל אני לא יכולה להשיג אותו. הוא לא בשבילי. אני באה מבית לא פשוט והעבר שלי לא פשוט. הוא לעומתי בא מבית עם משפחה טובה, אחותו היא החברה הכי טובה שלי והחברה היחידה שלי. הייתי צריכה לשרוד רק עוד שנה אחת ב...