ΜΕΡΟΣ 3ο

410 48 7
                                    

  "Χρονια μου πολλα..."


Ευα: Οχι παλι εσυ!

Αρης: Ξερεις, εγω θα επρεπε να το λεω αυτο... (λεει καθως σκουπιζει με ενα χαρτομαντηλο την μπλουζα του)

Ευα: (παιρνω ναζιαρικο υφακι) Ξερεις...αμα συνεχιστει αυτο θα αρχισω να πιστευω οτι το κανεις επιτηδες...


Τα ματια του λαμπουν και με την ακρη του χεριου μου δειχνει την ατελειωτη ουρα που τωρα ειχε φτασει ως το τελος του τετραγωνου.


Αρης: Τους βλεπεις ολους αυτους? Εχουν ερθει για εμενα. Ουτε για το μπαρ, ουτε για τα ποτα....για εμενα!

Ευα: Σαν μεγαλη ιδεα δεν εχεις για τον εαυτο σου. Και γιατι παρακαλω αν επιτρεπεται, ερχονται για εσενα?

Αρης: Για τον ιδιο λογο που θα ερχεσαι και εσυ απο εδω και περα..


Μου λεει και τα ματια του γυαλιζουν κατω απο τα μεγαλα φωτα του δρομου.

Μα καλα ποιος νομιζει πως ειναι? Εκεινη τη στιγμη δακωσα το εσωτερικου του μαγουλου μου. Αυτο κανω καθε φορα που μου αναβουν τα λαμπακια, για να μην αρχισω να βαραω οτι βρισκεται μπροστα μου. Αυτο και να μετραω ως το 10. Αλλα αυτη τη φορα τα ειχα βγει εξω απο απο τα ρουχα μου...δεν ειχα την υπομονη να μετραω.

Στα χειλη του σχηματιζεται αυτο το ...πλαινο χαμογελο...Αχ, αυτο το χαμογελο...Μα τι λεω? Συγκεντρωσου Ευα. Πρεπει να του ανταπωδωσεις, βρε κατι να πεις, σκεψου, σκεψου, σκεψου....!


Ευα: Και...τι σε κανει να πιστευεις πως θα ξαναρθω?


Του απανταω με σηκωμενο το φρυδι και πολυ bitch mode. ¨Μπραβο Ευα, τον ταπωσες¨σκεφτηκα απο μεσα μου. Φαινεται να τον εκνευρισε αυτο, γιατι καθως παρατηρησα καλυτερα, οι γωνιες του προσωπου του φαινονται ακομα πιο εντονες απο πριν και φαινεται να σφιγγει τη γροθια του. Ομως...δεν λεει τιποτα, και φαινεται σαν να ηρεμει, οταν ριχνει το βλεμμα του στο πεζοδρομιο και γελαει...τον κοιταζω με απορεια. Σηκωνει το βλεμμα του προς το προσωπο μου και μετα απο λιγο αργα το κεφαλι ακολουθει.


Αρης: Ωωωω, δεν το πιστευω ματια μου...Ειμαι σιγουρος...


Φαινεται πολυ ικανοποιημενος με αυτο που ειπε, το γελακι δεν φαινεται να φευγει απο το προσωπο του. Εγω απο την αλλη εχω ματωσει το μαγουλο μου. Δεν αντεξα αλλο, τον προσπερασα φουριοζα και τον εσπρωξα στον ωμο καθως περνουσα. Μπηκα στο κλαμπ. Ψαχνω κατευθειαν την Ιωαννα, ηταν στο μπαρ και σαλιαριζε με τον Μιλτο...

Listen... {GW15}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora