9- Ne Yapmamızı İstersin?

526 44 117
                                    

Şu an Taxi'deyiz bir Taxi'ye sığamayacağımız için iki tane Taxi tutmuştuk. Ben, Minho, Jisung ve Hyunjin aynı Taxi'ye binmiştik. Diğerleri de öbür Taxi'ye binmişti.

Hyunjin tam yanımda cam kenarındaydı
Ben ortada diğer yanımda Jisung sürücü koltuğunun yanındaki koltukta Minho oturuyordu.

Şu an Hyunjin'in evine gidiyoruz. Ama gözlerim kapanıyor çok yorgun hissediyorum. Aklımda kurduğum senaryolarla birlikte senaryolarımdaki partnerimin tam yanımda oluyor olması daha çok senaryo kurmamı sağlıyor ve daha çok uykum geliyor.

Daha fazla dayanamadım ve gözlerimi uykuya teslim ettim.

-"Sessiz olsanıza uyanıcak."

-"Yaa üff bak kıskanıyorum ama."

-"Saçmalama Changbin."

Gözlerimi hafifçene araladım ŞU AN HYUNJİN'İN KUCAĞINDAYIM AĞAĞA...

Gözlerimi tekrardan kapattım ve uyuma numarası yapamaya devam ettim. Kokusunu hissetmek... Hâlâ çok çekici kokuyor ya da bana öyle geliyor... zaten başkasına da öyle gelmesini istemezdim... sanırım kıskançlık damarlarım tutuştu.

Merdivenleri çıkıyorduk sanırım yani o çıkıyordu bende kucağında gidiyordum.

-"Hyunjin anahtarları versene." sanırım Hyunjin'in evine gelmiştik gerçi zaten onun evine gidiyorduk...

-"Al sol cebimdeydi." Kapı açma sesi geldi. Şuan sanırım ayakkabılarını çıkarıyor. İçeri girdiğimizi anladım ama onun kucağından inmek hiç istemiyordum.

Yavaşçana beni yatağa bıraktı ve ardında geri çekilip ayakkabılarımı da çıkarttı. Kafamı koyduğum yastıktan o onun harika kokusunu hissedebiliyorum.

Yanağıma doğru yaklaşan bi nefes hissettim. Sonrada dudağımın tam kenarına hayallerimden bile daha güzel olan o şey gerçekleşti minik bir öpücük...

Sonra o nefes yavaşça uzaklaştı ve kapı kapanma sesi. Gözlerimi yavaşça açtığımda odadan gitmişti, sadece etkileyici kokusu ve ben kalmıştık. Öptüğü yere parmaklarımı dokundurdum sanırım iyi değilim... Cidden iyi değildim.

Hyunjin ile aramızda ne vardı? Evet tabii ki ondan hoşlanıyorum. Bunu kendime itiraf ederim -ki ettim zaten-. Ama o benim hakkımda ne düşünüyordu? Benden hoşlanıyor muydu? Beni sever mi? Seviyor mu? Gerçekten çok merak ettiğim sorular var... Hyunjin ile artık ilk günkü gibi değiliz, bu çok iyi. Ona daha yakın olmak, tek beden olma istiyorum. Sonuna kadar.

Onun kokusuyla tekrardan uykuya daldım.

İçeri giren adım sesleriyle uykumdan uyandım. Gözlerimi hafif aralayıp yatakta doğrulduğumda. Karşımda ki Hyunjin bana sırıtarak bakıyordu.

-"İyi uyudun mu?"

-"Hmhm koku- ş-şey yani yatağın çok rahat."

-"Hmm iyi. İçeri gelmek ister misin? Çocuklarla oturuyoruz."

-"Olur." Onu onaylayıp yataktan kalkmak için hamle yaptığım sırada dizim zonkladı. Ağzımdan küçük bir inilti çıktığında bana endişeli gözlerle bakıyordu.

-"İyiyim bakma bana öyle."

-"Emin misin?"

-"Evet hadi gidelim." Sızlayan dizimle ayağa kalktım ve bizimkilerin yanına doğru ilerledik. Herkes bana bakıyordu yine.

Kayıp Yıldız || Hyunlix☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin