-"Neden bilmiyormuş gibi konuşuyorsun Chan?"
-"Bize hiçbir şey anlatmadınız." Dedi Seungmin.
-"Daha bir kaç gün önce konuşmuyorken nasıl beraber aynı evde kalacak seviyeye geldiniz, onu merak ediyorum."
-"Hmm... Öyle mi? Anlatayım o zaman. Ben Felix'i seviyorum, o da beni seviyor, bu kadar." Dedi. Çok sakindi.
NASIL SAKİN YA NASIIIIIIIL?
ÖLÜYORUM ÖLÜYORUUUUUUM. JEONGİN BANA GÜLEREK BAKIYOR YA HAYIR!-"Oha Hyunjin'in yüzü parladı resmen!"
Seungmin'e uyarıcı bakışlarımı gönderdim. Hemen kafasını çevirdi.
-"O zaman... Siz... Şimdi...-" Biri Seungmin'i sustursun.
-"Eeee şey sanırım telefonum çalıyor ben bir bakıp geliyorum..."
Utandığım için konuyu değiştirmeye çalışıyordum. Ayağa kalkıp içeri gittim. Bahane olarak söylemiştim fakat gerçekten telefonum çalıyordu.
Telefonu elime alıp baktım.
Arıyor: Tatlı Çocuk
Ekranı yavaşça kaydırıp açtım.
-"Efendim?"
-"Nasılsın Felix?"
-"Aynı, sen?"
-"Bende, müsaitsen eğer yarın Güneş Cafe'ye gidelim mi?"
-"Hmm... Bilmem olur herhalde."
-"Tamam o zaman işten kaçta çıkarsın? Ne zaman alayım seni?"
-"Bilmem yarın 18:30 gibi gidelim istersen?"
-"Tamam ben ona göre gelirim."
-"Tamam görüşürüz."
-"Görüşürüz..."
Arama Sonlandı.
Telefonu kapattım ve koltuğun üzerine bıraktım ardından bende yatağa uzandım. Bu uyku değil sadece yorgunluk... Ya da benim kaçış şeklim diyebiliriz...
Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.
Aklıma dün yaşadığımız şeyler geldi...Öpüştünüz resmen ya...
Ayyhh evet...Ben... Ve o... Şimdi... Biz... Yani... Ben...
Offf daraldım bak öpüştünüz, siz daha yakında çocukta yaparsınız... Neyi düşünüyorsun hâlâ?
Bilmiyorum...Düşüncelerimden sıyrılmama belimden dolanan bir el ve boynumda hissettiğim sıcak nefes yardımcı oldu...
Ben hâlâ utanıyorum...
Bir de utanma istersen!-"Ne yapıyorsun sen burada? Niye gelmedin içeri?"
Offf anasını satayım şu etkileyici sesi yüzünden katil olacağım yakında...
Abartma bir, bir sakin ol...-"B-bilmem burda durmak istedim yorulmuşum zaten..."
-"Hmm... çocuklar bugün burada kalacakmış. Onlar odalarına geçtiler. Bende senin yanına geliyim dedim."
-"Hmm iyi..."
Gözlerim kapanmaya başlamıştı. Elimi gözüme götürüp ovuşturmaya başladım.
Elimi tutup aşağı indirdi.-"Kaşıma gözünü sonra kızarıyor."
Düşünceli koca...
Ne diyorsun yaa ne kocası!
Düştün ama inkar etme...
Off düştüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Yıldız || Hyunlix☆
FanfictionKardeş gibi olan Hyunjin ve Felix, yolları yetimhanede birleşen iki çocuktur. Fakat herşey istedikleri gibi olmayacaktır. Felix arkadaşlarını bırakıp yetimhaneden bir anda kaybolur, ve arkasında onu umutla bekleyen 7 çocuk bırakır. Acaba umutları ya...