16- İyi Değilim

534 32 68
                                    

Çocuklarla biraz daha vakit geçirdikten sonra Hyunjin'le birlikte eve gelmiştik.

Yorgundum ve gözlerim kapanıyordu, üzerimi çıkarmadan salona geçip kendimi koltuğa bıraktım.

Chan hyung, beni okula kaydedecekti. Jeongin ile aynı okulda olacaktık.
Çok heyecanlıyım!

'Acaba Hyunjin beni okuldan alır mı?' düşüncesi geldi bir an aklıma ve sırıttım.

Onun yanında minik olmayı seviyordum...

-"Bebeğim kalk hadi geceliklerimizi giyelim, hem bak ikimiz için birşey aldımm"

Ayaklandım ve tembel adımlarla yanına gittim, ne aldığını merak etmiştim.
Yanına geldiğimde gülümsedi ve poşeti elime doğru uzattı, bende aldım.

-"Beğenecek misin emin olamadım, beğenmezsen değiştiririz."

Sen alırsın da beğenmez miyim ben?

Poşeti açtım içindekine baktığımda pijama takımı olduğunu fark ettim. Bunlar çok güzeldi, çok hoşuma gitmişti...

-"Hayır çok güzellerrr!"

-"Hadi deneyelim o zaman." Nazik bir şekilde bileğimi tuttu ve odaya doğru ilerledik.

-"Önce sen giy."

Yavaşça elleri hırkamın düğmeleri açmaya başladı, ardından tişörtümü çıkarttı. Utandığım için kollarımı önümde bağladım.

-"Utanmana gerek yok güzelim, ben utanacağın son kişi bile değilim."

Böyle deyince utanmam biraz daha azaldı, ama yanaklarım muhtemelen hâlâ kızarıktı.

Eline aldığı siyah tişörtü kafamdan geçirdi ve düzeltti, tişörte baktığımda göbeğimin bir kısmı açık kalmıştı.

Sıra eşofmana gelmişti, elleri belimdeki lastiği hafifçe aşağıya çekiştirdi, yüzüme baktı ardından onayı verince pantolonumu yavaşça çıkarttı.

Bacaklarım açık kaldığında açıkçası utanmamak elimde değildi...

Gözleri biraz bacaklarımda oyalandı ve ben, utanıyordum. Eşorfmanı giydirmek için eğildi bende teker teker ayaklarımı kaldırdım.

Eşorfmanı yukarı belime çekip ellerini belime yerleştirdi sanki ellerinin yerleri orasıymış gibi...

Gözlerimi kaçırdığım için utandığım belli oluyordu, bende konuyu dağıtmak için konuştum.

-"Sende giyin hadi, seninkini de ben giydireyim mi?" Neden böyle bişey söylemiştim sanki?

CİDDEN BEN NİYE BÖYLE BİRŞEY SÖYLEDİM?

Çünkü âşıksın...
Evet, âşığım canım.

Yandan bi şekilde sırıttı
Bu onu çok çekici kılıyor
Ve gözlerime baktı...

-"Olur, giydir."

Off şimdi ne bok yiyeceksin?

Yatağın üzerine koyduğumuz pijamaları aldım sonra geri koydum, çünkü önce üzerini çıkarmam lazımdı ve ben heyecandan bunu unuttum...

Ona döndüm ve tişörtünün eteklerinden tuttum, yüzüne baktım. Sırıtıyordu... E o da haklı.

Tişörtü yavaşça kaldırdım ve çıkarttım...
Karın kasları...
Vücudu çok fitti ve çok hoşuma gidiyordu...

İnanılmaz, bir şey itiraf ettin!
Off susmak nedir bilmez misin sen?

Acele ettim, elim ayağıma dolaşıyordu, siyah kısa kolluyu elime aldım ve nazik bi şekilde kafasından geçirdim tişört aşağıya doğru inerken karın kasları çok çekici görünüyordu...

Kayıp Yıldız || Hyunlix☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin