15- Cidden Bunu Yapacak Mısın?

491 34 106
                                    

Başlamadan önce birşey isteyeceğim;
Yazım hatası varsa uyarır mısınız?
Teşekkürler, iyi okumalar... <3

•••

-"Duydun mu beni! Bir şey desene lan!"

İnanın bana, şu an tam olarak ne olduğunu bende bilmiyorum. Eğer kör değilsem karşımdaki kişi Ryujin ve beni tehdit ediyor olmalı.

Bu kadar çok mu kıskandın Ryujin?

Bana o kadar hakaret etmesine karşı birşey demiyordum. Dersem iyi şeyler olmazdı sanırım. Hayır, abartmıyorum.

İşteydik, bizim odamızda. Personellerin odası, anladınız siz.

Sadece Ryujin ve ben vardı. 'Vardık' demek istemiyorum.

-"Korkaksın! Hyunjin böyle birisinden hoşlanmaz bile!"

Hâlâ cevap vermiyorum.

Yüzüne gülerek baktım ve başımı sanki 'aynen aynen.' dercesine salladım. Eminim ki şimdi daha da sinirliydi.

-"Sabrımı mı sınıyorsun?!"

-"İnan seninle uğraşamam." Dedim ve onun yanından ayrılmaya yöneldim.

Tam odadan çıkacakken omuzumu tuttu ve kendine çevirip itti.

Yine yerlerdeyiz.

-"Bak, kimsin nesin bilmiyorum ama sen geldiğinden beri herşey iğrenç ilerliyor! Nereden geldin sen ya!"

-"Bilmem nereden gelmişim?" Canım sıkıldığı için onunla uğraşıyordum. Tabii ki bana birşey yapamazdı.

-"Eğer gitmezsen-"

-"Ne olur, ha?"

-"Yeter artık!" Dedi ve yüzüme sert bir tokat attı.

Sakince ayağa kalktım. "Bu kadar çok kuduracağını bilseydim, daha fazlasını yapar, daha önceden gelirdim Ryujin. Tanıştığıma memnun oldum." Gülümsedim ve dağılmış saçımı kulağımın arkasına atıp yanından ayrıldım.

Lütfen yanlış anlamayın, egolu birisi değilim. Öyle olanlardan nefret ediyorum.

-"Felix!"

-"Efendim Seungmin?"

-"Jeongin'in ateşi çıkınca Changbin'le beraber eve gittiler. Kasa ile ilgilenir misin?"

-"Tabii." Dedim ve kasaya ilerledim.

Gözlerim Hyunjin'i aradı. Sanırım bahçedeydi.

Son günlerde bazı şeyleri çok fazla kafama takıyordum. Başımın dönmesinin nedeni de bu yüzdendi.

Birkaç müşteri geldi, onlarla ilgilendim. Daha sonra Ryujin'nin lavabodan çıktığını gördüm.

Yüzüne sert ve abartılı bir makyaj yapmıştı. Bana kısa bir göz attı ve bende ona gülümsedim. Derin nefes alarak önüne döndü.

Aslında bu benim için eğlence gibi bir şeydi. Normalde kimseye böyle davranmak istemem, ama kız Hyunjin'ime yavşamaya çalışıyorken tek kelime etmeden olmaz.

Kayıp Yıldız || Hyunlix☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin