Seni seviyorum mu demişti? Yok ben yanlış anladım, öyle dememiştir. Benden nefret ediyordu. Nasıl sevsin hem de bu kadar kısa bi sürede.
-"Yalan söylüyorsun, neden sana inanayım ki daha dün tanıştık bu kadar kısa bi sürede hislerinden nasıl emin olabiliyorsun?"gözleri hayal kırıklığına uğramış gibiydi. İnanmamı bekliyordu sanırım.
-"Bende bilmiyorum,kahretsin ki bilmiyorum." Sesi sanki acı çeker gibiydi. İnanma Hümeyra
Seviyorsun işte, kabul et sende kurtul bende.
Hayır, sevmiyorum.
Tabi tabi
-"Hümeyra lütfen bana bi şans ver belki de birbirimizin kaderiyizdir. Bak biliyorum hakkımda pek iyi şeyler duymadın. Ama lütfen yargılamadan tanımaya çalış."
-"Tamam, düşünücem ama biraz uzaklaşır mısın?"
-"Teşekkür ederim güzelim bize bi şans vermeyi düşünmem bile beni çok mutlu etti.Tamam o zaman şimdi gidelim birbirimizi tanımaya." gülümsedim, umarım beni yanıltırsın Yiğit. Arabaya bindik. O arabayı çalıştırdı, bende konuşmaya başladım
-"Tamam, geçen gittiğimiz sahile gidelim mi?"
-"Kavga ettiğimiz yerden bahsediyorsun sanırım." Başımı salladım.
-"Balık ekmek yemek istiyorum, canım çekti."
Kahkaha atmaya başladı. Al işte alaycı Yiğit geri döndü. Kaşımın tekini kaldırıp suratına bakmaya başladım.
-"Niye gülüyorsun komik bişey dediğimi düşünmüyorum."
-"Alınma hemen, o gün canının çektiğini anlamıştım. Hatta bu yüzden teklif etmiştim yemek yemeği, ama sen her zaman ki inatçı Hümeyra olup teklifi reddettin."
-"Sinirliydim ama ne yapayım?"
-"Tamam hatun sinirlenince sana bi şey yer misin diye sormuyorum artık."
Allah'ım heyecandan ölücem. Niye böyle hitap edersin ve adam bende ki de kalp dimi?
Sahile gelmiştik.Arabadan indiği m gibi mis gibi balık ekmek kokusu burnuma geldi.-"Gel bakalım, şuraya oturalım." hemen onu onayladım ve peşinden gittim.
Çok mutluydum yahu, hep istediğim birşey olduğunda böyle sevinirdim. Hiç değişmemişti bu huyum. Tabi herkes sevinirdi ama benim sevincim bi başkaydı. Yiğit bunu fark etmiş olmalı ki bana döndü
-"Keşke daha önce gelseydik buraya, gözlerin ışıldıyor." bak yine öyle bakıyordu. Şey gibi işte böyle seviyormuş gibi
Muş? Zaten adam seni seviyorum dedi, mişi muşu yok yani okeyy
Öyle tabi de,
Öylesi böylesi yok
-"Ne zaman gelir bu ekmekler acaba?" Konuyu değiştirmek en iyisi. Böyle konuşuntuğu zaman ne diyeceğimi bilemiyorum.
-"Gelir birazdan merak etme." başımı salladım ve beklemeye başladım.
-"Neler yapmaktan hoşlanırsın?"bi anda sorduğu soruya ne diyeceğimi bilemedim.
-"Genellikle okul ev arası geçiyor günlerim bilmem hiç düşünmedim yani."
-"Yani yapmaktan hoşlandığın birşeyler yok." gerçekten merak ediyor,öylesine sormuyor gibiydi.
-"Kur'an okumak namaz kılmak dışında soruyorsan yok sanırım bi de Ecrinle vakit geçirmek, peki sen nelerden hoşlanırsın?"
-"İş kolik bi insan sayılırım, spor ve arabaları çok seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
RomanceGörücü usulü ile hayatlarını birleştiren iki gencin hikayesi ~ Hümeyra ve Yiğit~