Sabah her zaman olduğu gibi ezan ile başımı yastıktan kaldırdım.
Rutin işlerimi hallettim ve mutfağa geçtim, annem kahvaltı hazırlıyordu.
-"Hayırlı sabahlar annecim."dedim ve yanağından öptüm.
-"Hayırlı sabahlar kızım hadi sofra hazır babanı çağır da gelsin."
-" Tamam annecim" dedim ve salona geçtim, babam her zaman ki yerinde oturuyor ve haber izliyordu,
-"Hayırlı sabahlar babacım, kahvaltı hazır hadi sofraya geçelim."
-"Hayırlı sabahlar kızım geliyorum şimdi."dedi ve mutfağa geçtim.
Sofrada sesiz bi şekilde yemek yerken annem konuşmaya başladı;
-"Ee kızım ne yaptınız Yiğit oğlumla anlaşabildiniz mi?"
Bi anlaştık bi anlaştık sorma annecim bi kaşık suda boğucaktım Yiğit oğlunu!
Ben hala sessizligimi koruyordum ki babam lafa atladı;
-"Kızım zorla güzellik olmaz ama iyi insanlar tanıyoruz, sen kendini baskı altında hissetme sakın." dedi hem mahçup hem anlayışlı bi şekilde
-" Hayır babacım, kendimi baskı altında hissetmiyorum hem anlaştık biz Yigitle ikimiz de olumlu düşünüyoruz."
Utanmıştım bu yaşıma kadar kimse olmamıştı hayatımda ve bunu annem ve babamın yanında konuşmak germişti beni biraz.
Kahvaltı bitti, bulaşıkları yıkadım okul için hazırlanmam gerekiyordu.
Odama geçtim dolabıma baktım şöyle bişeyler çıkardım ve giyindim.
Sonra ise evden ayrıldım.
Otobüs duraklarının oraya vardım, Bölümümün olduğu binaya giriş yaptım ve tam sınıfıma giriş yapıyordum ki Selim beni durdurdu.-"Selam Hümeyra, dün okula gelmedin oysa ki konuşmak için söz vermiştin."
Hay aksi ben Selim'i unuttum ya, mahçup olmuştum.
-"Kusura bakma Selim."
-"Her neyse, bugün konuşuruz diye düşünüyorum?
-"İnşallah."dedim
Sınıfa geçtik, ders arasında Ecrin'in yanına gittim.
Trip atıyordu,dün olanlar yüzünden aklım bi karış gezmiştim. Ne bi mesaj atmıştım ne de aramıştım haklı olarak sinirli ve kırgındı.
-"Selamünaleyküm Ecrin."
-"Aleykümselam Hümeyra."
-"Biliyorum kızgınsın haklısın da, ama neler oldu bi bilsen resmen iki günde hayatım değişti."
-"Ne oldu anlat bakim."
Şu iki günde olanları anlatmaya başladım o da beni ağzı açık bi şekilde dinledi, sonunda bitirdim ne diycek diye düşünerek beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
RomansGörücü usulü ile hayatlarını birleştiren iki gencin hikayesi ~ Hümeyra ve Yiğit~