Bu bölüm bol küfür içermektedir. İyi okumalar 🦋
Gözlerimi araladım. Elimden kitap alınmış üzerime pozlar örtülmüştü. Annem komşudan gelmiş olmalıydı. Hemen kalkıp içeri geçtim. Tahmin ettiğim gibi annem gelmişti.
-"Merhaba anne, hoşgeldin."
-"Hoşbuldum kızım."
Tam mutfaktan çıkıyordum annem tekrar konuşmaya başladı.
-"Kızım bak ne diycem okulların kapanmasına bi kaç hafta gibi bi süre kaldı. Artık yavaş yavaş gelinlik kaftan modelleri bak okullar kapandıktan sonra düğünün var zaten."
-"Tamam anne zaten düz sade bi gelinlik olsa yeterli."
-"Nikâhta ne giyeceksin ona da bak."
-"Tamam anne, bakarım ona da."
-"İyi bakalım."
Mutfaktan çıkıp odama geçtim.
Canım sıkılıyordu, biraz internetten gelinlik modeli mi baksam.Dünden razısın zaten bak bak.
Heh bende diyorum nerde kaç zamandır.
Evet uzun zamandır yoktum. demişler ki öldü, söyleyin onlara kraliçe geri döndü 👑
Hoşgeldin ne diyim.
Hoşbulduk ee bak bakim gelinliklere nasıllar?
Tamam
Bence taşlı kabarık prenses model olsun.
O kadarına gerek yok. Düz sade ve zarif birşey olsun.
Aman bi kere dediğimi yapsan ölürsün.
Sende benle aynı fikirde ol o zaman Allah Allah.
Geri dönmese miydim ya?
Tamam kızma ama gelinlik fikrim değişmedi.
Bari taşlı birşeyler olsun.
Tamam bakarız.
Telefondan bi kaç model bakıp kapattım. Sıkıcıydı ya en iyisi uyumak.
Namazımı kılıp yatağa girdim. Uykum gelmişti yine. Gözlerimi kapatıp uykuya daldım.Sabah erkenden kalktım. Rutin işlerimi hallettim. Bugün biraz alışveriş yapıcaktım. Eksiklerim vardı.
Üzerime rahat mavi bı elbise geçirdim çantamı da alıp çıktım.
-"Anne ben çıkıyorum."
-"Bugün okulun yok ki nereye?"
-"Eksikerim var alışveriş yapıcam."
-"Tamam kızım, sende haklısın düğün yaklaşıyor. Ne eksiğin varsa al tabi."
Başımı sallayıp çıktım.
Bugün hava çok güzeldi. AWM'ye gidecektim ama önce dışarda ki işlerimi halledeyim.Tesettür mağazasına girdim beğendiğim bi kaç elbise şalı alıp çıktım. Sonra da AWM'nin yolunu tuttum.
Yanımda bi araba durdu. Umursamadan yürümeye devam ettim. Ama her kimse bana doğru geliyordu, ağzımda hissettiğim bezle çırpınmaya başladım. Ama ben direnemeden gözlerim kapanmıştı bile. Sonrası ise kocaman bi karanlık.
Yiğit'den
Eymenle oturuyorduk. Ama ben Ayşe Hümeyra'yı görmek istiyordum. Çok özlemiştim, ama onu zorlamak da istemiyordum. Düğünümüze az kalmıştı zaten, doya doya sevicektim o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usulü
RomanceGörücü usulü ile hayatlarını birleştiren iki gencin hikayesi ~ Hümeyra ve Yiğit~