1.Bölüm

13K 260 33
                                    

"Hayye ale'l-felâh es-Salâtü hayrün mine'n-nevm" (Namaz uykudan hayırlıdır) Allâhü ekber, Allâhü ekber, Allâhü ekber, Allâhü ekber.
Bu huzurlu ses ile gözlerimi açmayı seviyorum, hemen kalkıp abdest aldım ve seccademi serdim kıbleye

Selam verdim,tesbihimi çekmeye başladım. Duamı ettim ve Kur'an okudum.

Gün ağırmaya başladı.

Mutfağa geçtim kahvaltı hazırlamak için, masayı kurdum ve annemle babamı çağırdım babam mutfağa girdi;
-"Hayırlı sabahlar kızım"
-"Hayırlı sabahlar babacım"

Herkes yerine oturdu ve yemek yemeğe başladık, yemek faslı bitti ben sofrayı topladım ve okula hazırlanmak için odama geçtim

Herkes yerine oturdu ve yemek yemeğe başladık, yemek faslı bitti ben sofrayı topladım ve okula hazırlanmak için odama geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam kapıdan çıkarken annem durdurdu beni
-"Akşam eve erken gel annecim."
-"Bişey mi oldu?"
-"Akşam gelince baban senle bişey konuşacak."
-"Tamam annecim Allah'a emanet ol."
-"Sende Allah'a emanet ol kızım."

Evden çıktım ve kampüsun oraya geldim tam içeri girecektim ki biri  kolumdan tutup çekti beni.
Arkamı dönüp baktığımda çok sevgili arkadaşım Ecrin'i gördüm.

- "Selamünaleyküm çiçeğim" dedi.

- "Aleykümselam Ecrin enerjin her zaman ki gibi yerinde" dedim gülerek.
- "Ee tatlım birimizin enerjik,tatlı ve güzel olması gerekiyordu üstlenelim dedik"
- "Peki Ecrincim içeri girebilir miyim?  dersim başlıyacak geç kalıcam."

-"Tamam çiçeğim çıkışta beraber bi kafeye gidelim bişeyler içeriz olur mu?"
- "Bu seferlik beni affet annem eve erken gel dedi babam benimle bişey konuşacakmış başka zamana inşallah"

-"Tamam çiçeğim önemli değil, ne konuşacak ki baban senle acaba?"

-"Bilmiyorum akşam öğrenicem neyse ben gidiyorum, Allah'a emanet ol Ecrin."

-"Tamam çiçeğim sende Allah'a emanet ol."

Kendi bölümümün olduğu binaya doğru geldim ve içeri girdim. Ders başlamıştı hemen oturudum. Not almak için defterimi çıkardım ve dersi dinlemeye başladım.

Ders bitmişti.
Otobüs duraklarının oraya gectim direk eve geçmem gerekiyordu.

Ta ki adımı duyana kadar,

- "Selam Hümeyra."
-"Aleykümselam Selim."
-"Nasılsın?"
-"İyiyim de hayırdır inşallah?"

Elini ensesine attı ve utangaç bi tavırla suratıma baktı.

-"Şey aslında böyle ayak üstü söyleyebileceğim bişey değil bi yerde otursak öyle konuşsak olmaz mı?"

-"Kusura bakma eve erken gitmem gerek."

- "Peki o zaman yarın konuşabilir miyiz?"

-"İnşallah ama şimdi gitmem gerek Allah'a emanet ol."

-"Sende Allah'a emanet ol görüşürüz." dedi ve gitti.

Bende otobüse bindim.
Kafamı cama yasladı, yorulmuştum.
Otobüsten indim, evin yolunu tuttum.

Kapının önüne geldim ve kapıyı çaldım annem açtı kapıyı.

-"Hoşgeldin kızım."
-"Hoşbuldum anne."

Odama geçtim üzerimi değiştirdim
Mutfağa annemin yanına geçtim,

-"Yardım lazım mı annecim?"

-"Yok kızım ben hallettim bile bi tek sofra kurması kaldı."

-"Tamam ben sofrayı kurayım o zaman sende dinlen."

-"Tamam kuzum."

Sofrayı kurdum ve babamı beklemeye başladık.

Zilin sesini duydum ve kapıyı açmak için ayaklandım, kapıyı açtım ve gülümseyerek babama baktım

-"Selamünaleyküm babacım hoşgeldin."

-"ve Aleykümselam kızım hoşbulduk"dedi.

Ellerini yıkamaya gitti, geldiğinde üzerini de değiştirmişti.
Sofraya geçecekti ama durdurdum onu

-"Babacım benimle bişey konuşacakmışsın?" dedim.

Salonda ki koltuğu gösterip,

-"Evet kızım gel şöyle otur."dedi.

Karşılıklı oturduk ve konuşmaya başladı,

-"Kızım biliyorsun bizim bi aile dostumuz var İhsan amcan"dedi.

Biliyorum derecesine kafamı salladım ve devam etti,

-"Biz İhsan amcanla oturduk konuştuk  oğlu ile seni evlendirmek istediğini söyledi bana ben de onay verdim açıkçası, sonuçta tanıyoruz iyi insanlar bi  de sana danışmak istedim,hemen kestirip atma." dedi.

Şok olmuş bi şekilde babamın suratına baktım, nerden çıktı bu iş şimdi hem okulum vardı.

-"Babacım saygısızlık etmek istemem ama biliyorsun ben daha okuyorum  bi de daha tanımıyoruz birbirimizi nasıl olur bilemedim." Dedim.

-"Yarın davet ettik biz onları gelsinler hem  tanışma gibi olur sende istersen tabi?"

Ne diyeceğimi bilemedim, babamı mahçup etmek istemiyordum ama evlenmek de istemiyorum
Neyse bi tanışma sonuçta ne olucak dimi?

-"Peki babacım siz öyle uygun gördüyseniz bi tanışalım."

-" Tamam kızım teşekkür ederim beni kırmadığın için."

-"Rica ederim babacım dediğin her şey başım gözüm üstüne biliyorsun."

-"Biliyorum kızım, hadi sofraya geçelim." Dedi.

Yemeklerimizi yedikten sonra ben direk odama çekilmek istedim, namaz kıldım ve dua ettim bol bol,

-"Allah'ım sen hakkımda hayırlısı neyse onu nasip et."

Uykum gelmisti, güzel bi uykuya ihtiyacım vardı gerçekten yarın beni ne bekliyordu bilmiyorum ama inşallah hakkımda hayırlısı olur.

Selamünaleyküm, ilk hikayem olduğu için hatalarım olabilir,  hatalarım varsa affola elimden geldiğince bişeyler yazdım. Umarım beğenirsiniz yorumlarınızı ve voltelerinzi eksik etmeyin şimdiden teşekkür ederim🤍

Görücü Usulü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin